مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از مسمومیت یک خانواده سه نفره به وسیله گاز منواکسید کربن خبر داد و گفت: با حضور به موقع عوامل اورژانس در این حادثه پدر، مادر به همراه کودکشان از مرگ حتمی نجات یافتند.
کد خبر: ۱۱۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 20 October 2015
حسن عباسی افزود: در ساعت 1:10 بامداد امروز گزارشی مبنی بر گاز گرفتگی در خیابان شمشیری خیابان حیدری به سامانه 115 اعلام شد که بلافاصله یک تیم مجرب از تکنیسین های اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه اعضای یک خانواده از جمله پدر 38 ساله، مادر 28ساله به همراه فرزند دو سالشان بعلت انتشار گاز منو اکسید کربن از لوله بخاری دچار مسمومیت شدند.

عباسی افزود: با حضور عوامحل اورژانس این سه فرد مصدوم تحت اقدامات اولیه درمانی قرار گرفتند و در ادامه هر سه فرد مسموم اعضای یک خانواده برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان لقمان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به موقع همسایگان و ارائه خدمات پزشکی به هنگام تکنیسین های اورژانس باعث نجات جان این خانواده شد.

همه ساله باشروع فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی مختلف آمار مسمومیت با گاز منواکسید کربن افزایش می یابد و در شروع فصل سرما این اتفاقات بیشتر نمایان می شود. 
با توجه به رو به سردی رفتن هوا و استفاده خانواده ها از وسایل گرمایشی دقت لازم در بکارگیری از این وسایل بویژه سالم بودن دودکش های بخاری و وسایل گرم کننده برای جلوگیری از بروز این گونه سوانح ضروری است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار