محمدرضاجلالی فرماندار شهرستان لنگرود
کد خبر: ۱۱۵۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ 20 February 2024

محمدرضاجلالی فرماندار شهرستان لنگرود در جلسه آموزش توجیهی با کاربران رایانه شعب اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری که در سالن همایش اتاق اصناف شهرستان لنگرود برگزار شد به گزارش تابناک گیلان فرماندارلنگرودبا اشاره، به نقش حساس ودشمن شکن مردم در حق تعیین سرنوشت پرداخت و گفت: مردم لحظه شناس ایران با وجود همه مشکلات و فشارها در یازدهم اسفند با مشارکت گسترده در پای صندوقهای رای، برگ زرین دیگری بر صفحات پر افتخار ایران رقم خواهند زد و دشمنان را ناامید خواهند کرد.
محمد رضا جلالی خط مقدم مبارزه با استکبار را در شرایط کنونی انتخابات دانست و افزود: هر قدر میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد حربه دشمن کندتر ولی اقتدار کشور افزونتر می شود.
فرماندار لنگرود در بخش دیگری از سخنان خود ازکاربران رایانه شعب اخذ رای خواست شما و همه ما دست اندرکارن برگزاری انتخابات باید تمامی تلاش خود را در راستای صیانت وامانتی از آرای مردم و پرهیز از جانبداری بکارگیری نمایند.
وی در خاتمه سخنان خود توانمندی کاربران را از دیگر رسالت کاربران شعب اخذ رای ذکر و گفت: این نکته مهمی است که بایدبرای حصول کارآمدی در روز انتخابات به آن به خوبی توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار