طرح گازرسانی به هفت روستا و یک واحد تولیدی صنعتی شهرستان مرزی پاوه امروز چهارشنبه با حضور استاندار کرمانشاه در روستای «هجیج» به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 21 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در آیین بهره برداری که در حاشیه آرامگاه امامزاده عبیدالله روستای هجیج برگزار شد فرماندار شهرستان پاوه در سخنانی با بیان خدمات مختلف نظام در کشور گفت : یکی از افتخارات مهم نظام آن است که خدمات را بطور یکسان در تمام مناطق کشور به ویژه مناطق محروم و دورافتاده توزیع کرده است.

علیرضا حیدری افزود: این خدمات زیربنایی موجب شده که خوشبختانه شاهد مهاجرت معکوس در این شهرستان باشیم که این روند روز به روز در حال افزایش است.

وی با اشاره به گاز رسانی به روستای هجیج گفت: گازرسانی به این منطقه یک کار جهادی بود که در شرایط سخت و کوهستانی و در حدود پنج ماه توانستند ۱۵ کیلومتر لوله گذاری انجام و گاز را به این منطقه برسانند.

حیدری یادآور شد: با این تلاش جهادی خدمتگزاران نظام تنها پنج روستای زیر ۲۰ خانوار در این شهرستان باقی مانده است که فاقد گاز هستند.

به گفته وی اکنون ۹۸ درصد مردم این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و عملیات اجرایی چند روستای دیگر در دست اقدام است و بزودی این شهرستان در گازرسانی سبز خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار