طرح گازرسانی به شهر ازگله و سه روستای شهرستان مرزی ثلاث‌باباجانی به عنوان آخرین شهر این استان امروز سه‌شنبه با حضور استاندار کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ 27 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در آیین افتتاح این طرح ها اظهار کرد: برای گازرسانی به شهر ازگله و این سه روستا در مجموع ۸۵۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

«ناصر حسینی» افزود: با گازرسانی به شهر ازگله با جمعیت ۵۰۰ خانواری و روستاهای آن ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری استان به ۱۰۰ و مناطق روستایی به ۹۷ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تمام سه شهر میرآباد، ازگله و تازه آباد و ۵۴ روستای شهرستان ثلاث باباجانی که در واقع تمام روستاهای دارای قابلیت گازرسانی را شامل می شود از نعمت گاز برخوردار هستند.

حسینی تاکید کرد: برای گازرسانی به این منطقه با گذشتن از پنج رودخانه پرآب و با ۳۰ کیلومتر شبکه تغذیه و ۲۵ کیلومتر شبکه گذاری در شرایط بسیار سختی انجام گرفت.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی نیز در این مراسم گفت: گازرسانی به این منطقه یکی از خواسته های دیرینه مردم و از مصوبات سفر رئیس جمهور بود که در کمترین زمان ممکن به بهره برداری رسید.

«فرامرز باوندپور» با بیان اینکه گازرسانی به ازگله یک کار جهادی از سوی شرکت گاز بود که جای تقدیر دارد افزود: خدمات نظام به مناطق محروم و دورافتاده در زمان حاضر هیچ تفاوتی با دیگر مناطق کشور ندارد.

وی تاکید کرد: خدمات زیربنایی که در شهرستان ثلاث‌باباجانی صورت گرفته به هیچ عنوان قابل قیاس با گذشته نیست و مردم این منطقه همواره با همراهی خود با نظام قدردان این خدمات بوده‌اند.

باوندپور با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات یازدهم اسفند افزود: مردم مرزدار این منطقه با حضور پرشور خود در انتخابات عملا نشان خواهند داد که در تمام صحنه های انقلاب پیشرو هستند.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار