معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد گفت: پروژه بلوار ایرج افشار به طول ۲۲۰۰ متر که دارای یک زیرگذر و تقاطع غیرهمسطح در داخل مسیر آن می باشد، با اعتباری بالغ بر ۲۱۴ میلیارد تومان طی یکسال آینده به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ 28 February 2024
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد جواد آقایی با بیان این که عملیات عمرانی پروژه بلوار دکتر ایرج افشار از اواسط دی ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: این بلوار به طول ۲۲۰۰ کیلومتر از اراضی دانشگاه یزد عبور می کند که با همکاری خوب دانشگاه یزد با شهرداری یزد و مجموعه دست اندرکاران مربوطه همراه بود و جای تقدیر و تشکر از مجموعه دانشگاه یزد دارد.
 
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با اشاره به این که این بلوار بخشی از پروژه رینگ شهری به طول ۱۳۷۰۰ متر می باشد، گفت: این رینگ شهری از بلوار دفاع مقدس شروع می شود، سپس بلوار طراوت و در ادامه آن به بلوار دکتر ایرج افشار می رسد و در ادامه به بلوار شهیدان پارسائیان، بلوار سردار فلاح زاده و در انتها به بلوار شهید دهقان متصل می شود.
 
آقایی اظهار داشت: عزم شهرداری یزد بر این است که بر اساس برنامه زمان بندی این پروژه را طی یک سال به اتمام برساند که سعی ما بر این هست که این پروژه را زودتر از یکسال به اتمام برسانیم.
 
وی افزود: این پروژه در دو لاین رفت و برگشت و به طول ۲۲۰ متر انجام می شود و میدان ایثار را به بلوار شهدای گمنام متصل می کند.
 
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۱۴ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این اعتبار برای احداث بلوار و تقاطع غیرهمسطح در داخل مسیر هزینه می شود.
 
آقایی اظهار داشت: اجرای این پروژه نقش بسزایی در روان سازی و حل بخشی از ترافیک منطقه مهرآوران، صفائیه و بلوار آیت الله خامنه ای خواهد داشت و مسیر تردد شهروندان را تسهیل خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار