فرماندار قم اعلام کرد: حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، محمد منان رئیسی و حجت الاسلام قاسم روانبخش به عنوان سه نماینده مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آیت الله محمد سعیدی به عنوان منتخب مردم قم در مجلس خبرگان رهبری از سوی مردم منتخب شدند.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۸ 02 March 2024

به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان، فرماندار قم، درگفت و گو با خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور گسترده و انقلابی مردم قم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، محمد منان رئیسی و حجت الاسلام قاسم روانبخش به عنوان سه نماینده قطعی مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آیت الله محمد سعیدی به عنوان منتخب مردم قم در مجلس خبرگان رهبری از سوی مردم منتخب شدند.

وی با اشاره به نتیجه نهایی شمارش آرا در حوزه انتخابیه قم ادامه داد: آقایان مجتبی ذوالنور با ۱۴۹ هزار رای - ۳۸/۰۲ درصد آرا، محمد منان رئیسی با ۱۰۵ هزار رای - ۲۷ درصد آرا و حجت الاسلام قاسم روانبخش با ۷۸/۵۰۰ رای- ۲۰/۱۶ درصد ارا حائز اکثریت آرا شدند و از حوزه انتخابیه قم به عنوان نمایندگان این استان به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

فرماندار قم اظهار داشت: در انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان رهبری نیز آیت الله محمد سعیدی با ۲۶۰۹۵۴ رای به عنوان نماینده استان قم در مجلس خبرگان رهبری از سوی مردم استان برگزیده شدند.

ذاکریان گفت: فرایند شمارش آرا بلافاصله پس از پایان رای گیری آغاز شد و این کار با دقت بسیار انجام شد که با گذر فرایند قانونی، شمارش و ثبت آرا در سامانه در کمترین زمان ممکن انجام شد.

مجتبی ذوالنور با ۱۴۹ هزار رای - ۳۸/۰۲ درصد آرا

محمد منان رئیسی با ۱۰۵ هزار رای - ۲۷ درصد آرا

حجت الاسلام قاسم روانبخش با ۷۸/۵۰۰ رای- ۲۰/۱۶ درصد ارا

تعداد رای صحیح ۳۸۹۷۵۵ هزار رای

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار