معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: در صورت ثبات قیمت مواد اولیه نرخ شیرینی برای شب عید تغییری نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ 07 March 2024
 
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد علی شاه‌حسینی‌در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان یزد با تأکید بر تشدید نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر اظهار داشت: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها توسط برخی افراد فرصت طلب باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت‌ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.
 
وی بیان کرد: در کنترل بازار آنچه مهم است شامل قیمت، کیفیت و رفتار صنف و فروشندگان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: یکی از اولویت های جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان در ایام پایانی سال، تامین و توزیع گوشت مرغ، شکر وگوشت قرمز است.
 
شاه‌حسینی افزود: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز قرار داریم، تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و تشدید کارهای نظارتی و پایش بازار در اولویت است.
 
 
وی با بیان اینکه پرتقال و سیب در انبارها ذخیره سازی شد و مشکلی در توزیع شب عید وجود ندارد، افزود: در تامین کالای اساسی هیچ کمبودی نداریم که با این‌میزان میوه تدارک دیده شده برای تنظیم بازار شب عید در یزد نه تنها نسبت به سال کاهش نیافته بلکه افزایش نیز پیدا کرده‌است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد درباره قیمت شیرینی شب عید، بیان داشت: در صورت عدم افزایش نرخ مواد اولیه قیمت شیرینی هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
 
شاه‌حسینی تصریح کرد: اتحادیه نیز بر واحدهای تولیدی قنادی و شیرینی‌پزی نظارت کامل دارد تا قیمتی خارج از عرف نباشد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صورت عدم تناسب بین قیمت و مواد اولیه مورد استفاده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار