مدیر آموزش وپرورش شهرستان بهاباد گفت: چهل‌ودومین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بهاباد در دارالقرآن خاتم الانبیاء این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ 09 March 2024
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علیرضا قطب‌الدینی در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در بهاباد اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۲۰۰ دانش‌آموز پسر و ۳۵۰ دانش‌آموز دختر در ۵۳ مدرسه سطح شهرستان بهاباد کلید خورد.
 
وی ادامه داد: رشته‌های تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، گفتمان مهدوی، احکام، انشای نماز، قرائت، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، مداحی و اذان از مهمترین رشته‌هایی است که برای دانش‌آموزان پسر و دختر این شهرستان برگزار می‌شود.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد هدف از برگزاری این مسابقات را معرفی دانش‌آموزان موفق قرآنی، توسعه فرهنگ عمومی نسبت به آموزش قرآن، گسترش معرفت قرآنی و توسعه رفتار قرآنی در میان دانش‌آموزان دانست.
 
وی با بیان اینکه یکی از اهداف آموزش و پرورش آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در زمینه قرآن و اهل بیت(ع) است، گفت: در ساحت تربیتی، اخلاقی و عبادی که در سند تحول آمده، آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ قرآنی یکی از مواردی است که به آن اشاره شده، بنابراین هرچه بستر مسابقات قرآن دانش‌آموزی تقویت شود، زمینه حضور دانش‌آموزان در این حوزه افزایش پیدا می‌کند.
 
گفتنی است؛ این مسابقات در محل دارالقرآن خاتم الانبیاء شهرستان بهاباد برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار