به مناسبت هفته بوشهر؛ شورا، شهردار، مسئولین و مردم بوشهر با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 09 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، امیرحسین احمدپور رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر گفت: شورا، شهردار، مسئولین و مردم بوشهر با حضور در گلزار شهدای بوشهر و نثار گل به مزار مطهر شهدا و شهدای گمنام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان بوشهر با آرمان‌ها شهدا تجدید پیمان کردند.

به گفته وی در این آیین اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر، شهردار بوشهر، فرماندار بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز حضور داشتند.

پروین خوشبخت رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این آیین گفت: برای ما افتخار است که شانزدهمین نکوداشت هفته روز بوشهر را مزین به غباررویی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا بکنیم.

وی گفت: هر چه ما داریم به برکت جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های این عزیزان است.

خوشبخت تصریح کرد: همه ما مسئولین به عنوان خدمتکاران مردم باید خود را امانت‌دار این هدیه الهی بدانیم و با تمام توان خود در پاسداری از آرمان‌های خون شهدا بکوشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: امسال سومین سالی است که در شورای شهر بوشهر به برکت خون شهدا در هفته نکوداشت روز بوشهر شهید شاخص روز بوشهر را داریم.

خوشبخت اضافه کرد: سال اول شهید بشکوه، سال دوم شهید احمدنیا و امسال نیز در شانزدهمین نکوداشت هفته روز بوشهر سردار شهید علیرضا ماهینی را به عنوان شهید شاخص روز بوشهر معرفی کرده‌ایم.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار