مدرسه شهیدان سعید و محمد طوقانی از مدارس مصوب سفر رئیس جمهور به بهارستان با حضور رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور روز یکشنبه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 10 March 2024

به گزارش تابناک تهران، با سفر دیماه سال گذشته رئیس جمهور به شهرستان بهارستان و تصویب احداث ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه در شهرستان، عملیات اجرایی و خشت گذاری این مدارس اردیبهشت سال جاری با حضور استاندار تهران آغاز شد و در کمتر از چهار ماه یعنی اول مهر ۱۴۰۲، زنگ مهر توسط رئیس جمهور در یکی از این مدارس نواخته شد.

در ادامه، تکمیل این مدارس همچنان به صورت جهادی ادامه دارد و این مدارس، بلافاصله بعد از اتمام در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرند که ششمین مدرسه با نام شهیدان سعید و محمد طوقانی امروز یکشنبه با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، فرماندار بهارستان، امام جمعه بخش بوستان، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از مدیران طی مراسمی تحویل آموزش و پرورش ناحیه ۲ بهارستان شد.

به گفته فرماندار بهارستان، مابقی مدارس نیز تا پایان سال تحصیلی جاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار