مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان : تردد به صورت روان در همه محور‌های مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار است.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ 12 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پیمانجو گفت : بارش‌های اخیر در مناطق سردسیر و در گردنه‌ها بصورت بارش برف بوده است.

پیمانجو افزود : قبل از بارش ها راهداران با کلیه تجهیزات و امکانات در کلیه راهدارخانه‌ها و محور‌ها به صورت آماده باش بودند و عملیات برف روبی و باز گشایی‌ راه ها را از همان لحظات شروع بارش ها آغاز کردند و ترافیک در کلیه‌ی محور‌ها برقرار و روان است.

وی گفت : از همشریان و هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم قبل از شروع مسافرت با سامانه گویای ۱۴۱ ما تماس بگیرند و از وضعیت محور‌ها و شرایط جوی استان اطمینان و اطلاع پیدا کنند.

پیمانجو در پایان اظهار کرد : در ادامه همچنین تقدیر و تشکر داریم از مجموعه مدیریت بحران استان خصوصاً جناب آقای نیکروز مدیر کل مدیریت بحران استانداری که در تمام این مدت به صورت شبانه روزی کنار ما بودند و کمک کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هم گفت : به اتفاق مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بازدیدی را از محور‌های مواصلاتی استان داشتیم.

علیرضا نیکروز افزود : شاهد عملیات برف روبی، نمک پاشی و بازگشایی محور‌ها توسط راهداران بودیم که خوشبختانه با تلاش مجموعه راهداران استان کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر همه راه‌های مواصلاتی باز است و راهداران عزیز و زحمت کش به صورت شبانه روزی در حال بازگشایی معابر و جاده‌ها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار