سرپرست فرمانداری معمولان گفت: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، جلوگیری از هنجارشکنی و آماده‌سازی زیرساخت‌ها جهت استقبال از مهمانان نوروزی در اولویت باشد.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 13 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، محمد ناظری سرپرست امروز، ۲۳ اسفندماه در جلسه ستاد سفر معمولان که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات عید نوروز، اظهار کرد: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بایستی در اولویت برنامه‌ها باشد و تمام دقت و تلاش خود را بکار گیرند تا از هرگونه هنجارشکنی جلوگیری و ارزش‌های دینی تقویت شود.

وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری شهرستان معمولان گفت: این شهرستان از نظر جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی که در سال‌های اخیر به عنوان مقصد گردشگران بسیاری در سطح کشور مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: از سوی دستگاه‌های متولی فضا و زیرساخت مناسبی در شهرستان برای هموطنان به عنوان میهمانان نوروزی تدارک دیده شود.

ناظری اضافه کرد: جهت اسکان مسافرین نوروزی ۵ مدرسه از سوی آموزش و پرورش در معمولان، افرینه و چمشک با ظرفیت حدود ۴۵ اتاق در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تشکیل گشت‌های بازرسی در آستانه سال نو بیان کرد: گشت‌های نظارت و بازرسی بر بازار توسط اداره صمت، تعزیرات حکومی، بهداشت و سایر دستگاه‌های مرتبط تشکیل و به صورت مستمر از عرضه کالا‌ها به مردم جهت جلوگیری از گران فروشی یا کم فروشی بازرسی بعمل می‌آورند و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: به شهرداری و دهیاری‌های سطح شهرستان جهت زیباسازی و تبلیغات محیطی و آمادگی لازم درخصوص میزبانی از هموطنان دستورات لازم داده شده است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار