مدیرکل صمت ایلام:
مدیرکل صمت ایلام گفت: با تلاش بی وقفه کلیه دستگاه های ذی ربط، تامین اجناس و خصوصا اقلام مورد نیاز مردم در بازار استان مشهود است.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 18 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا محمد رحیمی در حاشیه جلسه ویدیوکنفرانسی ستاد تنظیم بازار کشور، که به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور استانداران برگزار شد، اظهار داشت: ما علاوه بر حضور و شرکت در جلسات و حضور مستمر ناظران و بازرسان در بازار، خود نیز شرایط و چگونگی بازار را رصد کرده و متناسب با آن تصمیم گیری می کنیم.

وی با بیان اینکه نظارت میدانی بازرسان در بازار شب عید با جدیت و بصورت مستمر ادامه دارد، افزود: با تلاش بی وقفه کلیه دستگاه های ذی ربط، تامین اجناس و خصوصا اقلام مورد نیاز مردم در بازار استان مشهود است.

مدیرکل صمت ایلام با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره در مرکز استان و با حضور بازرسان این اداره کل، در زمینه قیمت گذاری و نظارت بر فروش آنها، به نحو احسن برگزار شده است، خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه ها و بازارچه ها، نقش مهمی در کاهش و کنترل قیمت های بازار به دنبال خواهد داشت و یکی از راه های رضایتمندی مردم است.

محمدرحیمی گفت: طرح نوروزی و ماه مبارک رمضان و گشت های ویژه ما تا ۲۴ فروردین ادامه خواهد داشت، و با هرگونه تخلف صنفی در این ایام، به شدت برخورد خواهد شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار