سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن چهار نفر و مصدوم شدن ۲۰ نفر در حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳ 24 March 2024

تابناک خوزستان: عارف شرهانی اظهار کرد: درپی برخورد دو خودروی پراید که ساعت ۱۳:۳۹ شنبه (۴ فروردین‌ ماه) در سه‌راهی گتوند رخ داد، یک نفر مصدوم شد که در محل درمان شد. همچنین در حادثه تصادف موتورسیکلت که ساعت ۱۴:۱۰ در روستای دو پیران رخ داد، یک نفر مصدوم شد که توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان کارون گتوند منتقل شد.

او ادامه داد: درپی برخورد دو خودروی پراید و کوییک که ساعت ۱۴:۴۰ روز گذشته در اسکله رکعت دهدز رخ داد، دو پسر بچه دو و هفت ساله، یک‌ مرد ۳۶ ساله و دو زن ۲۸ و ۳۵ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

شرهانی بیان کرد: در حادثه برخورد سه خودروی پراید که ساعت ۱۵ بین دو راهی لالی و پلیس راه مسجدسلیمان رخ داد، یک پسربچه پنج ساله، دو مرد ۵۱ و ۷۰ ساله و سه زن ۲۳، ۲۸ و ۴۵ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شفا مسجدسلیمان انتقال یافتند.

وی افزود: در یک حادثه ترافیکی دیگری که ساعت ۱۷:۲۰ در سه‌راهی نفت سفید به سمت مسجدسلیمان رخ داد، چهار مرد ۳۰، ۳۲، ۳۵ و ۴۲ ساله کشته شدند. در این حادثه دو زن ۱۸ و ۲۵ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه تصادف خودروی سمند با خودروی MVMX۲۲ که ۲۲:۳۰ شب گذشته در محور شوش به اهواز نرسیده به بی‌سیم هفت تپه رخ داد، دو مرد ۴۲ و ۳۷ ساله، دو پسر بچه ۱۰ ساله و ۷ ماهه و یک زن ۳۸ ساله مصدوم شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال یافتند.

منبع/ایسنا

برچسب ها: اورژانس ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار