امام جمعه موقت بیرجند گفت: صهیونیست در ماجرای غزه به استیصال رسیده و نتوانسته با بمباران به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ 06 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر جمعه ۱۷ فروردین در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: در ماه رمضان انسان در معرض رحمت الهی قرار دارد که باید از آن بهره ببرد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه تحریف حقایق از ویژگی‌های یهود طبق آیه‌های قرآن است، گفت: یهود و صهیونیست خود را قوم برگزیده و برتر می‌دانند و با مؤمنان دشمنی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، نوفرستی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی یک شکست اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی است که برای آن‌ها قابل جبران نخواهد بود.

وی اظهار کرد: صهیونیست‌ها از ۶ ماه قبل تاکنون غزه را بمباران می‌کند، ولی نتوانسته به اهداف خود برسد که نشان استیصال آن‌ها است.

نوفرستی با بیان اینکه در جریان اتفاق در چابهار که توسط تروریست‌ها انجام شد ارتباط برخی گروه‌ها با صهیونیست روشن شد، بیان کرد: در این ماجرا آمادگی نیرو‌های نظامی ما برای مقابله با تروریست‌ها ثابت شد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران نظام بیان کرد: موضوع تلاش بیشتر در حوزه اقتصاد از تأکیدات مطرح شده رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: همچنین ایشان تأکید کردند چالش پیرامون حجاب، تحمیلی بر کشور ما بوده که باید از جنبه‌های مختلف مد نظر قرار گیرد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار