فرماندار لنگرود بر بسیج همه امکانات و ظرفیت ها برای مقابله باتنش کم آبی این شهرستان تاکید کرد
کد خبر: ۱۱۶۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ 09 April 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود روز در نشست مدیریت منابع آب که با حضور اعضای کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بر ضرورت بهره‌گیری از همه توان ،ظرفیت ها و قابلیت ها برای مقابله با تنش کم آبی در فصل زراعی جا‌ری تاکید کرد.
محمد رضا جلالی کمبود آب را باتوجه به کاهش نزولات آسمانی نسبت به سال گذشته و همچنین کاهش نزولات در حوزه آبریز،همانند دوسال قبل تنش کم آبی را بسیار جدی دانست و گفت: برای برون رفت از این وضعیت بایدهمه مسئولان واعضای کار گروه درکنار کشاورزان سخت شهرستان با هم افزایی، تلاش وهمت مضاعف داشته باشند.
وی اضافه کرد: رجای واثق داریم مردم عزیز ایران همیشه امیدوار به فضل و رحمت باریتعالی بوده وانشالله خداوند منان رحمت بیکران خود را با ریزش نزولات آسمانی همواره نازل خواهد کرد. لکن ما هم تکلیف خاص خود را داشته وبرای انجام وظایف محوله وتامین رضایت مردم با ید همت مضاعف داشته باشیم.
به گفته وی ،در عین حال نباید دست روی دست گذاشت و با تلاش مضاعف در امر لایروبی انهار و آببندانها ، نصب وتعمیر ایستگاههای پمپاژ ، چاههای عمیق و احداث سردهنه ها،البته باهمت وهمکاری مجددانه کشاورزان سخت کوش با تنش آبی مقابله کنیم.
جلالی وی حصول به نتیجه را در کنار هم بودن ذکر و ابراز امیدواری کرد با همفکری و همکاری قطعا خیر جمعی برای مامحقق و مشکل کم آبی را مدیریت کنیم.
فرماندار لنگرود همچنین بر لزوم جدی گرفتن احداث سر دهنه سازی انهار ،تعمیر چاههای عمیق و رفع مشکل ایستگاهای پمپاژ آب وتامین سوخت وکود مورد نیاز و لوله گذاری در برخی مناطق توسط دستگاههای مرتبط تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار