سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین گفت: اسم‌ها در فوتبال کار نمی‌کنند بلکه مباحث تاکتیکی است که در فوتبال نتیجه بخش است. امروز یک بازی خیلی خوب را نسبت به تیمی که یک مربی قدر و بسیار خوب دارد، رقم زدیم و معتقدم که می‌توانستیم با گل‌های بیشتری نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴ 13 April 2024

به گزارش تابناک قزوین، شمس آذر امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر فولاد را شکست داد. سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر قزوین و فولاد خوزستان اظهار کرد: به اعتقاد من بازی با فولاد خوزستان، بازی بسیار خوب و هیجان‌انگیزی بود. سال گذشته با اعضای تیم عهد و پیمان بسته بودیم که از ابتدای شروع سال جدید، بر کیفیت افزایی تیم تلاش کنیم و به یاری خدا تا به امروز شروع خوب و پرقدرتی داشتیم.

وی ادامه داد: وضعیت اقتصادی استان و به تبع تیم شمس‌آذر و همچنین رقابت با تیم‌های نابرابر شرایط سختی را برای تیم شمس آذر به وجود آورده بود، اما بازیکنان تیم شمس آذر شایستگی و تعهد خود را همیشه نسبت به این تیم نشان داده و فارغ از مشکلات برای پایداری تیم تلاش کردند.

سرمربی شمس آذر بیان کرد: برد امشب تیم شمس آذر قزوین مقابل فولاد خوزستان را با افتخار تقدیم به شهید آتش‌نشان محمد جواد چگینی می‌کنیم. این شهید عزیز همیشه در ورزشگاه حضور داشت و انرژی مثبت وی برای تیم ما نقطه قوت بود.

وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده، علاوه بر تاکتیک، تمرکز، انرژی و داشتن روحیه برد در بازی بسیار مهم است و من از بازیکنانم خواسته‌ام که این موارد را نیز مهم بشمارند و پر قدرت برای پیروزی‌های بعدی شمس آذر نقش آفرینی کنند.

دقیقی در ادامه گفت: اسم‌ها در فوتبال کار نمی‌کنند بلکه مباحث تاکتیکی است که در فوتبال نتیجه بخش است. امروز یک بازی خیلی خوب را نسبت به تیمی که یک مربی قدر و بسیار خوب دارد، رقم زدیم و معتقدم که می‌توانستیم، با گل بیشتری نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: بی‌شک فولاد خوزستان جزو تیم‌های قدرتی است و در این فصل نزدیک بر ۸۰ میلیارد تومان بازیکن خریداری کرده است؛ در حالی که همه از شرایط اقتصادی شمس‌آذر با خبر هستند و بازیکنان شمس آذر توانستند در مقابل چنین تیمی، پیروز باشند.

این مربی خاطرنشان کرد: از لحاظ خلق موقعیت آمار تیم شمس‌آذر نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر بوده و در بازی امروز نیز، توانستیم با خلق موقعیت با توجه به شرایط آب و هوایی نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزنیم.

وی در ادامه بیان کرد: ما در بازی با فولاد خوزستان، بسیار تاکتیکی و قدرتمند بودیم. در نیمه نخست بازی که باد علیه تیم ما بود، شرایط خوبی را به واسطه کرنر‌ها و ارسال‌های متعدد رقم زدیم و معتقدم که فولاد خوزستان در نیمه اول بازی، فرصت خاصی نداشت و بازی یک طرفه از جانب ما بوده است.

خلأ وجود بازیکن تمام کننده در شمس آذر

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین با اشاره به بازی عیسی مرادی، بازیکن هجومی شمس‌آذر گفت: باتوجه به کیفیت خوب این بازیکن در جریان بازی، وی باید در ضربات نهایی دقت بیشتری داشته باشد، بازیکنانی که در این فصل به تیم پیوستند، تنها برای کسب تجربه بیشترشان است. منکر شایستگی‌های آنان نیستم، اما خیلی نمی‌توان روی کمک آنان به تیم حساب کرد و باید تمرکز بر روی اعضای اصلی تیم باشد. با این حال خلأ وجود بازیکن تمام کننده در تیم به شدت حس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۲ تن از بازیکنان اصلی‌مان از تیم جدا شدند، اما سایر اعضای تیم جای خالی آنان را به خوبی پر کرده و نشان دادند که هدف پیروزی است و دوباره تیم شمس آذر را می‌سازیم. ضمن اینکه از آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته انضباطی تقاضای بخشش سه امتیاز منفی خود را داریم.

دقیقی تصریح کرد: در ابتدای فعالیت تیم، نگاه من و مجموعه به سمت کسب سهمیه در آسیا بود. اما مشکلاتی پیش آمد که تیم ضعیف شد، اما در ادامه مسیر هم به سمت کیفیت افزایی پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد: باتوجه به تورمی که در پیش است، قطعاً تیم در آینده با مشکلات اقتصادی مواجه خواهد شد و باید حمایت‌های دولتی نسبت به این تیم بیش از پیش باشد چرا که حامی تیم حق و دین مسئولیت اجتماعی خود را ادا کرده و وقت آن است که حمایت‌های دولتی و افراد شاخص استان و همچنین نمایندگان مجلس در راستای تقویت تیم به کار گرفته شود.

دقیقی با بیان اینکه هواداران شمس آذر، به معنی واقعی کلمه یار دوازدهم هستند؛ گفت: در حال ریکاوری و آماده‌سازی تیم برای بازی با استقلال تهران هستیم. از همین تریبون از استاندار و شهردار قزوین تقاضا دارم که برای بازی با استقلال تهران، شرایط حضور هرچه بیشتر هواداران به ورزشگاه را مهیا کنند و اتوبوس‌های بیشتری در اختیار قرار دهند تا سهمیه‌ای که برای حضور داریم پررنگ‌تر کنیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار