مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۷۰ هزار نفر از گردشگران نوروزی از خدمات هلال احمر کردستان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵ 17 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، پیام جلالی، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در کردستان، اظهار کرد: اختتامیه ۲۴مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در کردستان بهانه‌ای بود که از زحمات کارکنان، امدادگران و جوانان در ایام نوروز قدردانی شود.

وی ضمن تبریک ویژه بمناسبت پیروزی سبز پوشان افتخار آفرین، افزود: سرخ‌پوشان در ۸ سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام بودند و اعلام می‌کنیم کج فکران، ساده لوحان و هرکسی که دست پلید خود را به سمت خاک جمهوری اسلامی ایران دراز کند، در کنار سبزپوشان هستیم و تا ابد در کنارشان خدمتگزاری خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه با اشاره به زحمات دلسوزانه و صبورانه مجموعه هلال احمر، بیان کرد: زندگی تلخی، شیرینی، زیبایی و سختی‌های خود را دارد و این افتخار بزرگی برای مجموعه هلال احمر است که در همه ایام کنار هموطنان هستند.

جلالی تصریح کرد: در مناسبت‌های مختلف حضوری موثر و پررنگی داشته، بویژه در ایام کرونا که با سختکوشی و در لحظات سخت و دلهره‌آور در مبادی شهر‌ها در کنار بسیج و دانشگاه علوم پزشکی همکاران و اعضای هلال احمر پای کار بوده و غربالگری، واکسیناسیون و اقدامات موثری انجام داده‌اند.

به گفته وی، در ایام نوروز ۱۴۰۳، در سراسر استان، قریب به ۷۰ هزار نفر از مهمانان در کردستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند و با حضور جوانان در پست‌های ثابت در مبادی ورودی شهر‌ها و اکیپ‌های سیار در مکان‌های شلوغ و پرتردد، خدمات خوبی ارائه شد از جمله پویش بهرفت، خیمه نماز که از ابتکارات هلال احمر بوده، فضای دوستدار کودک که مورد توجه عموم مردم، ادارات و سازمان‌ها قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه با بیان اینکه، بحث امداد نوروزی یکی از شاخص‌های اصلی هلال احمر در ایام عید است افزود: در نوروز، ۳۵ پایگاه ثابت، سیار و پشتیبان و ۱۷۵ نفر روز نجاتگر، خدمات بسیار شایسته‌ای ارائه شد و مجموعه هلال احمر در ایام عید دور از خانواده در خدمت مسافرین نوروزی بودند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار