دادستان شهرستان نکا؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا از دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی این شهر و صدور قرار بازداشت موقت برای متهمان موصوف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱ 26 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، محمد محمودی اظهار کرد: عصر دیروز شاهد برخی تحرکات و اقدامات مخل نظم و امنیت عمومی توسط گروهی از ارازل و اوباش در خیابان علمیه‌ی نکا بودیم، که با قمه‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد موجب رعب و وحشت برای شهروندان شده و نظم عمومی شهر را با ایذاء مردم مختل کردند.

 

مخلان نظم و امنیت عمومی خیابان علمیه نکا دستگیر و روانه زندان شدند  

وی افزود: بر اساس گزارشات واصله در خصوص این اقدامات، دستورات قضائی لازم سریعاً برای شناسایی و دستگیری این افراد از سوی دادستانی صادر گردید، که در کمترین زمان این ارازل و اوباش شناسایی و نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا ادامه داد: حسب مورد برای این افراد به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، استفاده از سلاح سرد، قدرت‌نمایی با چاقو، تهدید؛ پرونده قضائی در دادسرای شهرستان نکا تشکیل و با توجه به اقدامات هنجارشکنانه و مخل نظم و امنیت عمومی توسط این متهمان، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

محمودی در خصوص کنترل متهمان این پرونده اطمینان خاطر داد و گفت: این متهمان در راستای عبرت‌آموزی، پیشگیری از وقوع جرم و اقدامات بازدارنده؛ در بازداشت به سر برده و بدون شک از ارفاقات قانونی برخوردار نخواهند شد، تا مجدداً به اقدامات خود ادامه ندهند و این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم، که برخورد دستگاه قضائی با این افراد سخت، بدون اغماض و بازدارنده خواهد بود.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور به موقع رئیس نیروی انتظامی شهرستان نکا و عوامل اجرایی در این درگیری، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضائی و سایر نهادهای متولی است و بی‌تردید برخورد دستگاه قضائی با این افراد و ارازل و اوباش که با اقدامات خود، امنیت عمومی و شهروندان را خدشه‌دار می‌کنند، کاملاً سخت و بازدارنده است و قطعا این افراد در چنگال گرفتار خواهند شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار