شهردار منطقه 20 و رییس هیات اجرایی انتخابات شورایاران گفت: 610 نامزد شورایاری در فضایی سالم مشغول تبلیغات و رقابت انتخاباتی هستند.
کد خبر: ۱۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸ 08 March 2015
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف اظهار داشت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شورایاران در فضایی سالم و محلی در حال اجراست و جانمایی صندوق های آرا نیز بزودی اعلام می شود.

وی مشارکت حداکثری شهروندان درچهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات را در نتیجه اقدامات اثرگذار شورایاران سومین دوره برشمرد و افزود: با شور و هیجانی که در محلات به وجود آمده است در روز جمعه 22 اسفند، نیز شاهد حضور حداکثری شهروندان در پای صندوق های رای خواهیم بود و امیدواریم افرادی شایسته و معتمد برای شورای محلات انتخاب شوند.

کتانباف به اهمیت نقش شورایاران به عنوان بازوان اجرایی در کنار مدیریت شهری اشاره و تصریح کرد: شورایاران با احصاء مشکلات محله، برنامه عمل محلات را تهیه می کنند که با توجه به اینکه این برنامه بر براساس خواسته ها و نیازهای شهروندان طراحی شده است، افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.

وی مدارس، مساجد و حسینیه ها را به عنوان اماکن اخذ آرا برشمرد و یادآورشد: جانمایی صندوق های رای که در آینده نزدیک اعلام عمومی می شود، به نحوی است که تمامی شهروندان به ویژه ساکنان مجتمع های مسکونی بتوانند به محل های اخذ آراء دسترسی پیدا کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار