جنبش مطالبه خراسان رضوی در بیانیه‌ای راه‌حل بحران منطقه را اینگونه عنوان کرد؛
جنبش مطالبه خراسان رضوی، ضمن اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم زن ستیز و کودک کش اسرائیل، در حمایت از خیزش‌های اعتراضی دل‌های بیدار، نخبگان و اندیشمندان سراسر جهان، در مقابل این سگ هار منطقه، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۶۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ 03 May 2024
جراحی غده سرطانی اسرائیل و بازگرداندن سرزمین‌های اشغالی به صاحبانش

به گزارش تابناک رضوی، متن کامل بیانیه جنبش مطالبه خراسان رضوی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قریب به هفت ماه از تجاوز بی‌رحمانه رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل به غزه می‌گذرد. حرکت ددمنشانه‌ای که به دست پست‌ترین‌ها در جهان شکل گرفت و قطعاً موجبات فروپاشی این رژیم غیرقانونی را بیش از پیش فراهم نموده است و سبب شد تا دل‌های بیدار در سرتاسر جهان با آگاهی و برنامه‌ای منسجم حرکت‌های خودجوش خود را بر علیه دولت‌های خونخوار جهان و حامیان رژیم صهیونیستی نمایان کنند.

جنبش مطالبه خراسان رضوی ضمن اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم زن ستیز و کودک کش اسرائیل، در حمایت از خیزش‌های اعتراضی دل‌های بیدار، نخبگان و اندیشمندان سراسر جهان، در مقابل این سگ هار منطقه، موارد ذیل را به اطلاع مردم شریف مشهد مقدس و استان خراسان رضوی می‌رساند:

۱-رفتار دوگانه غرب و تقابل سخت آمریکا با دانشجویان و اساتیدی که سعی داشتند فقط با اعتراضاتی مسالمت آمیز، مخالفتشان را در قبال حمایت‌های دولت از رفتار وحشیانه رژیمی غاصب نشان دهند، بر همگان اثبات کرد، آنچه این دولت‌ها از آن به آزادی بیان و آزادی مدنی یاد می‌کنند، سرابی بیش نیست و جایگاهی حقیقی در قوانین اجتماعی آنها ندارد.

۲-اکنون با بروز رفتارهای واقعی دولتمردان این کشورها، دیگر واقعیت‌ها آشکار شده و عروس زیبایِ دست ساخته غرب، از چهره شیطانی خود رونمایی کرد و فصل جدیدی در تاریخ بشریت رقم خورد که همانا فروپاشی نظام بی بن و ریشه لیبرال در کل جهان خواهد بود.

۳-جنگ ترکیبی دشمن که فصل اصلی آن، ایجاد فضای روانی به کمک رسانه‌ها می‌باشد، در این برهه از زمان نیز با سلاح حرکت‌ها و جنبش‌های دانشجویی که از ضمیر بیدار این افراد نشأت گرفته است، به شکست منجر گردید و قطعاً روز به روز زوایای دروغین این دولت‌ها و فرزند حرامزاده شان، اسرائیل جنایتکار برملا خواهد شد.

جنبش مطالبه ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب و این تومور بدخیم منطقه، با حمایت از جنبش‌های حق طلب و حقگوی جهان و خیزش‌های دانشجویان و دانشگاهیان در قبال نسل کشی ماشین انسان کش اسرائیل، تاکید می‌کند، تنها راه‌حل برای ایجاد ثبات در منطقه، جراحی و حذف این غده سرطانی و بازگرداندن سرزمین‌های اشغالی به صاحبان اصلی و حقیقی آن می‌باشد.

جنبش مطالبه خراسان رضوی
جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳مصادف با۲۴شوال ۱۴۴۵

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار