مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی:
مدیر تنظیم بازار و توسعه بازرگانی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سه‌هزار و ٨٢٧تن اقلام غذایی از جمله برنج اوروگوئه‌ای و هندی،سهمیه هیئت‌های مذهبی استان برای تهیه و توزیع نذورات در ماه‌های محرم و صفر تعیین شده است.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 22 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، باوجود تاکید بر مصرف برنج ایرانی به لحاظ تقویت تولید داخلی و نیز اطمینان از سلامت محصول شالیکاران کشور ، سیدحمیدرضا جوادی از تعیین سهمیه برنج اوروگوئه‌ای به میزان ٢١۵هزار و ۶٠٠کیلوگرم و برنج هندی به مقدار یک میلیون و ٣٠٣هزار و ۴٠٠کیلوگرم، برای هیئت های مذهبی مشهد با بهای مناسب خبر داد.

مدیر تنظیم بازار و توسعه بازرگانی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: در این چارچوب سهمیه چهار قلم موادغذایی شامل شکر، برنج، گوشت مرغ و قرمز مقرر شده است.
وی گفت: بر این اساس همچنین ٨٠٠تن شکر، سه هزار و ١٠٠تن برنج، ٢۴٧تن گوشت قرمز و دو هزار و ٣۴٠تن گوشت مرغ منجمد لحاظ شده است.
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: همچنین سهمیه مشهد برای شکر ٣٩٢تن، گوشت قرمز ١٢١هزار و ٣٠کیلوگرم و مرغ منجمد یک میلیون و ١۴۶هزار و ۶٠٠ کیلوگرم است.
جوادی گفت: براین اساس بهای عرضه هر کیلوگرم برنج هندی هزار ١٢١برابر با ٣١هزار و ۶٠٠ریال، برنج اوروگوئه برابر ٢٣هزار و۵٠٠ریال، شکر سفید برابر ٢١هزار ریال، مرغ منجمد برابر ۵١هزار ریال است. وی افزود: همچنین بهای هر کیلوگرم ران گوساله منجمد وارداتی برابر ٢٣٠هزار ریال، سردست گوساله منجمد وارداتی برابر ٢٠۵هزار ریال و گردن گوساله منجد وارداتی ٢٠۵هزار ریال
خواهد بود.
مدیر تنظیم بازار و توسعه بازرگانی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از اتحادیه هیئت‌های مذهبی شهرستان به جهاد کشاورزی منطقه خود مراجعه و برای دریافت گوشت قرمز و مرغ به اداره کل پشتیبانی امور دام و برای شکر و برنج به شرکت غله محل فعالیت خود مراجعه کنند.
وی گفت: واگذاری این اقلام به قیمت اعلام‌شده صرفا از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر خواهد بود.
شایان ذکر است در سالهای گذشته پایین بودن کیفیت برنج توزیعی به هیئات به شدت مورد اعتراض برخی هیئت‌ها و نیز شورای هیئات مذهبی در استانهایی مانند قم، قرار گرفته بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار