نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: وجود مرکز پرتو درمانی در استان ضرورت است و مدیران متولی در این راستا باید همه تلاش خود را به‌کار گیرند.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱ 18 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین کریمی‌تبار روز شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در نشست اخلاق مدیران در نظام اسلامی، ضمن گرامی‌داشت دهه کرامت و تبریک پیشاپیش ولادت امام رضا (ع )، گفت: امام رضا(ع ) به عنوان امام شیعیان مایه فخر نظام اسلامی و کشور ماست. روایت است که هر کسی مرقد مطهر امام رضا(ع) را زیارت کند گناهان گذشته و آینده‌اش آمرزیده می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت انجام هر کار در هر روز، به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر اشاره کرد و افزود: حضرت علی(ع ) در نامه به مالک اشتر تاکید فرمودند: «در هر روز هر کاری دارید آن را در همان‌روز انجام دهید». موفق‌ترین مدیر کسی است که هر کار را در روز خود انجام دهد و آن را به تاخیر نیندازد.

وی با بیان این‌که هر مدیر نیاز به ارتباط با خداوند متعال دارد، خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) می‌فرماید «بهترین وقت را برای ارتباط خود با خداوند متعال قرار دهید».

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی‌تبار بیان داشت: حضرت امیرالمومنین علی(ع) تاکید فرموده‌اند «مدیر برای ارتباط با خداوند متعال، دو شرط باید داشته باشد؛ یکی این‌که نیت خالص باشد که عبادت محسوب می شود و دوم این‌که مردم از امورات و خطرات آن کار در امان باشند».

امام‌جمعه ایلام با تاکید بر این مطلب که مدیران در خدمت‌گذاری بی‌وقفه به مردم اهتمام داشته باشند، یادآورشد: رفتار و کردار مدیران نظام اسلامی، در دین‌مداری مردم بسیار اثرگذار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام بیان داشت: وجود مرکز پرتو درمانی در استان ضرورت است و مدیران متولی در این راستا باید همه تلاش خود را به‌کار گیرند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار