رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد، میانگین زمان رسیدن نیرو‌های آتش نشانی مرکز استان بر سر حادثه را سه تا پنج دقیقه دانست.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷ 19 May 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، علی یکدل اظهار کرد: شهر بجنورد پنج ایستگاه فعال و ۱۰۹ مامور آتش نشان دارد که وظیفه امداد رسانی در تمام سوانح و حوادث را برعهده دارند.

وی از فاز دوم ساخت ایستگاه آتش نشانی در شهرک ولیعصر بجنورد خبر داد و گفت: تکمیل ساختمان ایستگاه شماره ۶ آتش نشانی در شهرک، ولی عصر از محل اعتبارات سازمان آتش نشانی شهرداری در سال ۱۴۰۳ معادل سه میلیارد تومان اعتبار دارد.

یکدل بیان کرد: احداث ایستگاه‌های آتش نشانی در شهرک‌های بجنورد، توان اجرایی را در زمان وقوع حوادث مدیریت می‌کند و متوسط ارائه خدمات را در بازه سه تا پنج دقیقه حفظ می‌کند.

وی افزود: ساخت ایستگاه آتش نشانی در شهرک ولیعصر نیز با جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر، یکی از ضروریاتی است که طی سال‌های گذشته ظرفیت احداث آن دیده شده و امسال از محل بودجه سازمان، مبلغ سه میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان آتش نشانی هزینه خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد، این مبلغ اعتبار به دلیل تورم موجود در بازار برای راه اندازی ایستگاه کافی نخواهد بود لذا پیگیری برای جذب و بهره‌مندی از اعتبارات دولتی به‌عنوان راهکار سرعت بخشیدن به تکمیل ساختمان اهمیت دارد.

یکدل اظهار کرد: هم اکنون ایستگاه آتش نشانی در شهرک گلستان تمام خدمات امداد و نجات مربوط به این شهرک را برعهده داشته و تاکنون از دریافت خدمات از ایستگاه مرکزی بی نیاز بوده است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار