استاندار قم در پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و همراهان ایشان در سانحه هوایی بالگرد حامل آنان در منطقه ورزقان تبریز را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ 20 May 2024

به گزارش تابناک قم، دراین پیام آمده‌است:‌ شهادت خادم رئوف القلب امام رضا (ع)، سردار سرافراز عرصه خدمت، فدایی ملت و ولایت و رئیس‌جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان و یاران صدیق ایشان را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم ملت بزرگ ایران، خانواده محترم و فرزندان داغدار این عزیزان و همه مسئولان و اعضای دولت انقلابی به‌ویژه مردم ولایی قم و مشهد تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

پیام حاکیست: آن مرد الهی و خادم شایسته و واقعی ملت همه عمر پربرکت خویش را در راه خدمتگزاری به‌نظام مقدس اسلامی و اعتلای دین و انقلاب سپری کرد و بدون شک شهادت والاترین اجر و پاداش برای سال‌ها مجاهدت خالصانه و تلاش خستگی‌ناپذیر و جهادی این شهید عالی‌قدر عرصه مقدس خدمت بود و به‌یقین نام و یاد نیک این خدمتگزار صدیق و دلسوز نظام اسلامی برای همیشه در خاطر شریف مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده‌است: اینجانب ضمن ابراز تاسف و تالم از این ضایعه تلخ و جانکاه، از درگاه خداوند متعال، رحمت و غفران واسعه برای رئیس‌جمهور فقید و دیگر شهیدان والامقام این سانحه و صبر جمیل و اجر جزیل برای مردم شریف ایران و خانواده مکرم و بازماندگان این عزیزان ازدست‌رفته را مسئلت می‌نمایم. امیدوارم روح مطهر سید محرومان باروح جد بزرگوارشان حضرت سیدالشهدا و شهدای مظلوم کربلا محشور گردد.

پیام تسلیت رییس دانشگاه قم

رییس دانشگاه قم نیز در پیامی آورده است: خبر شهادت مظلومانه رئیس‌جمهور خدوم و محبوب جمهوری اسلامی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گران‌قدر او، دل‌های همه ایرانیان و مظلومان عالم را داغ‌دار کرد. اینجانب به‌عنوان عضوی کوچک از جامعه دانشگاهی کشور و از سوی خانواده بزرگ دانشگاهیان دانشگاه بین‌المللی قم، این مصیبت بزرگ و جانکاه را به محضر امام‌زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران و همه دلدادگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان، تسلیت می‌گویم.

حجت‌الاسلام احمدحسین شریفی دراین پیام آمده‌است:‌ آیت‌الله رئیسی در طول دوران پرافتخار مدیریت خود، الگویی بی‌سابقه و بی‌نظیر از خدمت جهادی، خستگی‌ناپذیر و مخلصانه به جامعه اسلامی را به نمایش گذاشت. بدون شک، شهادت او عاملی برای ماندگارشدن این الگوی مدیریتی در جامعه اسلامی خواهد بود. یادش همواره در ذهن و ضمیر یکایک ایرانیان گرامی خواهد بود و امیدوارم که راهش و مرامش نیز پر رهرو باشد.

به گزارش ایرنا ،‌آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار