منتخب مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی ضایعه بسیار سنگینی برای ملت ایران، جهان اسلام و محور مقاومت است که امیدواریم با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و همه دلسوزان نظام علم خدمتگزاری همچنان برافراشته خواهد ماند.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷ 21 May 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سید روح‌الله موسوی بیدلی ضمن تسلیت حادثه ناگوار و غم انگیز شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان محضر مقام معظم رهبری و ملت ایران، اظهار کرد: همه ما از این حادثه ناراحت و خبر بسیار دردناکی بود، در همه مسئولیت‌هایی که داشته روحیه مردمی آیت‌الله رئیسی زبانزد بود، بسیار متواضع ودلسوز مردم بودند.

وی افزود: حادثه‌ای که اتفاق افتاد نشان دهنده این بود که رئیس جمهور خدوم در راه دلسوزی برای مردم به شهادت رسید و خدمات بسیار ارزنده و بی‌شائبه‌ای داشتند، مهم‌ترین وجه تمایز آیت‌الله رئیسی خدمت بی‌منت بود.

موسوی بیان کرد: در دیدار ابتدای سال با منتخبان جدید ملت، از ایشان درخواست کردم که مجدداً به چهارمحال و بختیاری مخصوصاً حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد سفر کنند و این قول داده شد که در سفر بعدی در این شهرستان حضور پیدا می‌کنند، این موضوع نشان دهنده این است که به ریز جزئیات واقف و نشان از دلسوزی و دقت نظر ایشان برای رسیدگی به مناطق محروم بود.

وی گفت: با وجود مقام معظم رهبری و راهنمایی‌های ایشان علم خدمت‌گزاری برافراشته و تا زمان انتخاب رئیس جمهور جدید، معاون اول رییس جمهور با اذن رهبری کار‌ها را پیش خواهد برد، روسای دو قوه با رهنمود‌های مقام معظم رهبری شرایط انتخابات را فراهم خواهند کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس افزود: همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند اختلالی در خدمت‌رسانی کشور ایجاد نخواهد شد، مردم مطمئن باشند و بدانند که ادامه امورات به نحو احسن انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار