رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری نماز باشکوه ظهر عاشورا در دو خیابان‌ اصلی شهر ملایر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 23 October 2015

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری نماز باشکوه ظهر عاشورا در دو خیابان‌ اصلی شهر ملایر خبر داد.

به گزارش فارس؛حجت‌الاسلام مهدی بااشاره به ایام محرم و برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار کرد: برنامه‌های عزاداری و سوگواری همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف شهرستان ملایر نیز در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه بالاترین هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا زنده نگه داشتن دین اسلام و احیای سنت پیامبر گرامی اسلام (ص) بود، افزود: قیام عاشورا اسلام را زنده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه با اشاره به برگزاری نماز ظهر عاشورا در سراسر کشور به یاد آخرین نماز حضرت اباعبدالله(ع) گفت: نماز ظهر عاشورا در دو خیابان شهر ملایر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به دلیل ازدحام جمعیت نماز ظهر عاشورا در خیابان خیام به امامت امام جمعه این شهر حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان و همچنین در خیابان شهدا نیز به امامت حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان امام جمعه موقت ملایر اقامه می‌شود.

بیات گفت: همچنین نماز ظهر عاشورا در همه مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه شهرستان ملایر با حضور هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی به امامت ائمه جماعات برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری مراسم تجمع عاشوراییان همزمان با عصر روز تاسوعا در ملایر اشاره کرد و افزود: این مراسم با حضور هیئت‌های مذهبی، دستجات عزاداری و حضور گسترده مردم عزادار شهر ملایر در مقابل تکیه حضرت ابوالفضل(ع) این شهر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد: مراسم عزاداری سالار شهیدان از شب اول محرم در شهرستان ملایر برگزار شده و تا شام غربیان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم از جمله محدودیت‌های ترافیکی، برنامه‌ریزی‌های امنیتی در هیئت‌ها و دستجات عزاداری با همکاری نیروی انتظامی و سایر خدمات به عزاداران با همکاری سایر دستگاه‌های شهرستان در این ایام صورت گرفته و در روز تاسوعا و عاشورا نیز ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار