مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره وضعیت مسکن مهر استان گفت: تاکنون بیش از ۶۳ هزار واحد مسکن مهر در استان بهره‌برداری شده است.
کد خبر: ۱۱۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 25 October 2015
به گزارش تابناک مازندران حیدر نورزی در گفتگو با خبرنگار  افزود: از این میزان ۵۷ هزار و ۳۶۷ واحد تا بهمن‌ماه سال قبل و شش هزار و ۴۱۹ واحد نیز در مهرماه سال جاری هم‌زمان با سفر هیئت دولت به استان بهره‌برداری رسیده است.
وی اظهار داشت: از شش هزار و ۴۰۰ واحدی که در سفر دولت به بهره‌برداری رسیدند، پنج هزار و ۵۰ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، ۵۰۵ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۸۴۶ واحد در بافت‌های فرسوده بهره‌برداری شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: ۱۳۹ پروژه راه روستایی بااعتباری بالغ‌بر ۴۷۳ میلیارد ریال در استان بهره‌برداری شده است.
 نوروزی بابیان اینکه افتتاح این پروژه‌ها که هم‌زمان با سفر هیئت دولت به استان بوده است گفت: این طرح ها شامل ۴۵ پروژه سفالت راههای روستایی از محل اعتبارات حوزه ساخت، ۱۸ پروژه آسفالت از محل اعتبارات پروژه‌های حوزه نگهداری، ۳۸ پروژه از پروژه‌های مشارکتی و یک دهنه پل ۳۰ متری در ساری بوده است.
وی عنوان کرد: در حوزه راهداری نیز ۳۳ پروژه با صرف اعتباری بالغ‌بر ۴۴۹ میلیارد ریال شامل عملیات روکش آسفالت به طول ۲۱۰ کیلومتر در محورهای استان، تفکیک باند با نصب نیوجرسی به طول ۳۰ کیلومتر و مرکز مدیریت راه‌ها به بهره‌برداری رسیده و ۱۰ پروژه مهم نیز در حوزه راهسازی اجراشده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار