کد خبر: ۱۱۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 26 October 2015
خبرگزاری شبستان: فرماندار ماسال از اختصاص ۱۱ ميليارد و ۷۴۲ ميليون تومان به پروژه هاي عمراني شهرستان در قالب فصول مختلف اعتباري كميته برنامه ريزي خبر داد.


محمود قاسم نژاد، فرماندار ماسال صبح امروز(۳ آبان) در جلسه كميته برنامه ريزي شهرستان ماسال افزود: اين ميزان اعتبار از طريق منابع اعتباري تملك و دارائي‌هاي سرمايه‌اي، راه‌هاي روستايي، ۲درصد نفت و گاز، ماده ۱۸۰ و فصل مديريت بحران تامين مي شود.


وي با بيان اينكه اين ميزان اعتبار در حوزه‌هاي مختلف عمران شهري، عمران روستايي، آموزش، فرهنگ و هنر، بهداشت و درمان، ورزشي، كشاورزي توزيع مي‌شود افزود: با توجه به مشكلات حوزه شهري ماسال و تمركز ارائه خدمات به تعداد كثيري از شهروندان ماسالي و شاندرمني سعي شده است در توزيع اعتبارات نگاه ويژه‌اي به پروژه‌هاي عمران شهري داشته باشيم.


فرماندار ماسال با تاكيد بر توجه جدي به مسئله كمبود منابع آب كشاورزي و لزوم رفع اين معضل تصريح کرد: بايد اعتبار مناسب براي حفر و تجهيز چاه و لايروبي استخرهاي ذخيره آب كشاورزي تخصيص داده شود.


رييس كميته برنامه ريزي شهرستان ماسال با اشاره به مشكل ضعف شبكه توزيع برق بسياري از مناطق شهرستان به ويژه در فصل تابستان و وجود 300 خانوار فاقد برق گفت: به همين دليل اعتباري كه در جهت تقويت شبكه برق شهرستان و برق رساني به ۳۰۰خانوار در نظر گرفته شده است نسبت به سال‌هاي گذشته افزايش چشمگيري داشته است.


قاسم نژاد توجه ويژه به حوزه فرهنگ و هنر شهرستان را يكي ديگر از نقاط عطف توزيع اعتبارات كميته برنامه ريزي در سال جاري عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به نياز مبرم شهرستان به فضاهاي فرهنگي و هنري سعي شده است اعتبار نسبتا مناسبي جهت تكميل سالن اجتماعات و فضاهاي فرهنگي شهرستان در اين زمينه در نظر گرفته شود.


وی افزود: امكان مناسب و كافي براي نمازگزاران در نماز جمعه از ديگر مشكلات كمبود فضاي فرهنگي شهرستان محسوب مي شود كه در سفرهاي مختلف مسئولان بلند پايه كشوري و استاني اين درخواست پيگيري شده است و در سال جاري نيز با همكاري نماينده مجلس۵۰۰ ميليون تومان از محل اعتبارات در اختيار نماينده شهرستان به ساخت مصلاي شهرستان اختصاص داده شده است.


در ادامه محمود شکری، نماينده شهرستان‌هاي ماسال، تالش و رضوانشهر نيز با اشاره به مشكلات و معضلات عديده سال آبي گذشته از زحمات و تلاش‌هاي شبانه روزي همه مسئولين شهرستان كه موجب شد شاليكاران شهرستان كمترين خسارت را متحمل شوند، صميمانه تشكر كرد.


وی با بيان اينكه محروميت‌هاي شهرستان ماسال بسيار زياد است گفت: البته در عين محدوديت‌هاي مختلفي به ويژه در زمينه اعتبارات وجود دارد كه البته بايد از فرماندار ماسال بابت اشراف كامل به نيازمندي هاي شهرستان و توزيع و تدبير مناسب در توزيع اعتبارات تشكر کنم.


نماینده مردم ماسال، تالش و رضوانشهر با اشاره به اهميت اجراي پروژه بام سبز و تاثير آن در توسعه شهر ماسال بر لزوم فعالسازي و پيگيري مشكلات پيش روي اين پروژه تاكيد كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار