مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح wifi در شهر کرمانشاه به عنوان یکی از طرح‌های مربوط به دولت الکترونیک تا پایان امسال به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 27 October 2015
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح wifi در شهر کرمانشاه به عنوان یکی از طرح‌های مربوط به دولت الکترونیک تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

مصیب قبادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به هدف تغییر شماره تلفن ثابت برخی مناطق این شهر اظهار داشت: در حال حاضر شماره تلفن ثابت مشترکان منطقه 22 بهمن شهر کرمانشاه جهت توسعه و بهسازی شبکه تغییر یافته است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با اشاره به اعلام تغییر شماره به مشترکان گفت: مشترکان مناطق مذکور به طور کتبی و هم با ارسال پیام از تغییر شماره تلفن ثابت خود مطلع شده‌اند.

قبادیان با بیان اینکه شماره تلفن منطقه 22 بهمن قبل از منطقه پردیس تغییر یافته است، افزود: جهت ارائه خدمات بیشتر به مشترکان، بهسازی و توسعه شبکه مخابرات و استفاده از کافوی نوری ضرورت یافته است.

وی مدت قطعی تلفن ثابت برخی مشترکان 22 بهمن را 48 ساعت بیان و خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از نارضایتی مشترکان در صورت شماره‌گیری شماره سابق این مشترکان، شماره تلفن جدید به صورت گویا اعلام می‌شود.

قبادیان با اشاره به نصب و راه‌اندازی سیستم wifi  در شهر کرمانشاه گفت: دسترسی کاربران شهر کرمانشاه به شبکه اینترنت با نصب و راه اندازی این سیستم تسهیل می‌یابد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه بیان کرد: اجرای طرح wifi در راستای دولت الکترونیک بوده و با توجه به اینکه استان کرمانشاه به عنوان پایلوت ایجاد شهر الکترونیک در کشور است، تعیین شده است.

قبادیان با بیان اینکه با همکاری شرکت‌های دانش بنیان زیرساخت‌های مربوط به استقرار دولت الکترونیک فراهم شده است، اظهار کرد: اجرای طرح wifi در شهر کرمانشاه به عنوان یکی از طرح‌های مربوط به دولت الکترونیک تا پایان امسال به پایان می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار