رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان از سرکشی 670 خانواده شهید در راستای بزرگداشت روز شهدا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴ 10 March 2015

رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان از سرکشی 670 خانواده شهید در راستای بزرگداشت روز شهدا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجید صفدریان ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: به فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب، بنیاد شهید 22 اسفند ماه تاسیس شد که این روز به عنوان روز شهدا نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه روز شهدا برای تقدیر از ایثار شهدا و شناساندن این بزرگان است، گفت: باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود شهیدان را بیشتر معرفی کرده و از آنان تقدیر کنیم.

رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان ادامه داد: هدف از تعیین روز شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن و نهادینه کردن این روز است.

وی افزود: روز 22 اسفند ماه برنامه‌های متعدد و متنوعی در سراسر کشور با محوریت بنیاد شهید و با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

صفدریان سرکشی از 670 خانواده شهید، برگزاری مجمع شهید و شهادت، کوهنوردی بانوان ایثارگر، برگزاری دعای توسل پدران و مادران شهدا به صورت مجزا، مسابقات قرآنی خانواده‌های شهدا و ایثارگران و عیادت از ایثارگران را از جمله برنامه‌های تجلیل از شهدا دانست.

وی با اشاره به شاخص‌ترین برنامه تجلیل از شهدا اظهار داشت: برگزاری زیارت عاشورا و گلباران مزار شهدا روز پنجشنبه 21 اسفند ماه شاخص‌ترین برنامه به مناسبت گرامیداشت یاد شهدا خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار