مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از تعزير يك آموزشگاه رانندگی در يزد به دليل دريافت وجه اضافه از متقاضيان گواهينامه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 28 October 2015

به گزارش تابناک یزد،"غریب بیژن‌نیا" در اين باره گفت: به دنبال گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد و سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد، یک واحد آموزشگاه تعلیم رانندگی در شهرستان یزد به دلیل دریافت وجه اضافه از قبول شدگان گواهینامه رانندگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شد.

پرونده موصوف پس از بررسی در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی یزد، مورد رسیدگی قرار گرفت و با احراز تخلف، مسئول اين آموزشگاه به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

بيژن‌نيا همچنين از کشف و ضبط 34 هزار و 175 لیتر نفت سفید قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی یزد خبر داد و تصريح كرد: پرونده مذكور در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان یزد مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی از سوی متخلف، تخلف محرز شد.

به گفته‌ي وي، براساس قانون، عامل تخلف علاوه بر ضبط کالا، به پرداخت جزای نقدی مبلغ بیش از 834 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدير كل تعزيرات حكومتي استان همچنين با اشاره به جريمه نقدي 30 ميليون ريالي یک واحد صنفی گرانفروش در یزد، در اين خصوص اعلام كرد: به دنبال شکایت يكي از شهروندان و گزارش تخلف از بازرسی اتاق اصناف استان، یک واحد توزیعی خدماتی در یزد به دليل تخلف گرانفروشی، به موجب حکم قطعی ، متهم به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال اعاده حق شاکی خصوصی و جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار