بسته خبری
بسته های خبری «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کنیم ؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. لذا ما سعی میکنیم تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار دهیم و اینک بسنه خبری تابناک راتقدیم خوانندگان خود میکنیم
کد خبر: ۱۱۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵ 29 October 2015

اصلاح طلبان اصفهان در تبریز دفتر زدند

دفتر استانی حزب "سازمان عدالت و آزادی" در آذربایجان شرقی با معرفی سرپرست شورای منطقه آذربایجانشرقی این حزب اصلاح طلب آغاز به کار کرد.

دفتر استانی حزب "سازمان عدالت و آزادی” با معرفی سرپرست شورای منطقه آذربایجان شرقی این حزب اصلاح طلب آغاز به کار کرد.

راه اندازی دفتر منطقه ای سازمان عدالت و آزادی در آذربایجان شرقی؛ مهندس سعید پورشریفی سرپرست شورای منطقه شد

به دنبال راه اندازی دفتر منطقه ای حزب "سازمان عدالت و آزادی” در آذربایجان شرقی، دبیرکل کشوری این سازمان طی حکمی سرپرست شورای منطقه آذربایجانشرقی حزب را انتخاب کرد.

بر اساس این حکم، مهندس سعید پورشریفی سرپرست شورای منطقه آذربایحان شرقی سازمان عدالت و آزادی معرفی شد.

لیست کاندیداهای احتمالی مجلس خبرگان در آذربایجان شرقی

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان، در حالی ۴ ماه دیگر برگزار می شود که گمانه زنی های انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری از مدت ها پیش آغاز شده و پیش بینی می شود، در این دوره از انتخابات رقابت پرشوری را در حوزه انتخابیه استانی آذربایجان شرقی شاهد باشیم.

برای تعیین ۵ نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، از ماه های گذشته رایزنی های زیادی در محافل مختلف برای وضعیت سنجی و معرفی کاندیداها در آذربایجان شرقی آغاز شده است و در این راستا افراد مختلفی به صورت بالقوه و یا بالفعل در معرض کاندیداتوری قرار گرفته و تحرکاتی نیز شروع شده است.

همچنین خبر می رسد طیف های مختلف فکری سیاسی در حال تهیه لیست انتخاباتی مورد نظر بصورت اختصاصی می باشند که در این راستا اصولگرایان با هدایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در شرف نهایی کردن کاندیداهای خود هستند.

در حالیکه شماری از شخصیت های مذهبی استان نیز درحال رایزنی و ارزیابی شرایط برای کاندیداتوری خود هستند، از آن طرف برخی افراد با قطعی کردن حضور خود، از مدتها پیش با برنامه های تبلیغاتی خاص از جمله حضور رسانه ای فعال و فعالیت در فضای مجازی، درصدد معرفی جامع دیدگاهها و نظرات خاص خود برآمده اند.

براساس شنیده ها حضرات آیات وحجج اسلام: محسن مجتهدشبستری، فیض سرابی، سید داود روحانی حسینی، سیدمحمدتقی آل هاشم، محمدتقی پورمحمدی، رضا الهامی، عباس عباس زاده، هاشم زاده هریسی، سیدمحمد واعظ موسوی، سیدحسن موسوی تبریزی، هشترودی، علی حاجی زاده، علم الهدی، نوبری، سرایی، حامدی، عبادالله خیریان، باقری بنابی، سیدثانی، سیدرضا رضوی، سیدحسین موسوی تبریزی، نعمت زاده، قهرمان احمدی و جواد حاجی زاده، کاندیداهای احتمالی برای مجلس خبرگان از حوزه آذربایجان شرقی هستند که البته برخی از این جمع هنوز موافقت شخصی خود را برای کاندیداتوری اعلام نکرده و برخی نیز منتظر اعلام نظر جامعه مدرسین و محافل تاثیر گذار دیگر در این خصوص هستند.

گفتنی است، انتخابات مجلس خبرگان رهبری بصورت استانی و هر ۸ سال یکبار برگزار می شود. تعداد نمایندگان مجلس خبرگان ۸۶ نفر بوده و داشتن اجتهاد، شرط حضور در این انتخابات می باشد.

نمایندگان فعلی استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان عبارتند از:

1. محسن مجتهد شبستری

2. سید محمد واعظ موسوی

3. محمد فیضی

4. محمدتقی پورمحمدی

5. هاشم هاشم‌زاده هریسی(منتخب انتخابات میان دوره ای بجای مرحوم آیت الله مرتضی بنی فضل)

فوت ۲۹ نفر بر اثر آنفلوانزا در آذربایجان شرقی

همجواری با جمهوری های آذربایجان و ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان و واقع شدن استان در مسیر مهاجرت پرندگان از شمال به جنوب موجب شده آذربایجان شرقی بستری برای انتقال احتمالی بیماری های پرندگان باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: امسال ۲۷۱ نفر به دلیل بیماری آنفلوانزای فصلی در استان بستری شدند که از این تعداد ۲۹ نفر به خاطر بیماری های خانواده آنفلوآنزا فوت کردند.صومی

محمد حسین صومی در نشست پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی در تبریز افزود : در سال جاری آنفلوآنزای پرندگان نیز در ۳۸ کانون آلوده استان مشاهده شد که با اقدامات به موقع مهار و موردی از انتقال آن به انسان گزارش نشد.

وی یادآور شد: ۱۲۸ مورد مشکوک به ابتلا به ویروس ‘مرس’ (بیماری کرونا) نیز در آذربایجان شرقی مشاهده و پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد که هیچ کدام از آنها مبتلا به این بیماری نبود.

آذربایجان شرقی به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی قفقاز و ترکیه از ظرفیت بالایی در انتقال بیماری های خطرناک برخوردار است که این خطر با تلاش شبانه روزی نهادهای بهداشتی و درمانی استان رفع می شود.

باغ موزه دفاع مقدس تبریز در میان وعده‌ها خاک می‌خورد

پروژه باغ موزه دفاع مقدس تبریز یکی از پروژه‌های فرهنگی مهم آذربایجان‌شرقی است که ۲۰ سالی می‌شود که در میان وعده‌های مختلف مسئولان خاک می‌خورد.

پروژه باغ موزه دفاع مقدس تبریز را می‌توان از پروژه‌های قدیمی این شهر دانست که با وجود اینکه امسال ۲۰ ساله شده اما باز هم اثری از افتتاح آن نیست و مثل اینکه این فضای فرهنگی و هنری شهر تبریز باید چشم انتظار چندین سال دیگر هم باشد تا سرانجام درش به روی فرهنگ دوستان این شهر باز شود.

این پروژه که از سال ۷۴ همچنان خاک می‌خورد در بوستان شمیم پایداری شهرک یاغچیان واقع شده‌است و در صورت افتتاح آن می‌توان شاهد روی آوردن جوانان به این محیط فرهنگی مناسب و آشنایی و انس آنها با فرهنگ دفاع مقدس شد، مکانی که هم اکنون شهر تبریز به شدت نیازمند آن است.

بهره‌برداری کامل از باغ موزه دفاع مقدس تا سال ۹۶

باغ موزه دفاع مقدس همواره یکی از پروژه‌هایی بوده است که مسئولان بارها و بارها قول افتتاح آن را داده‌اند، وعده‌هایی که هم اکنون پس از گذشت ۲۰ سال عملی نشده‌اند اما این بار رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در چند روز گذشته و با حضور در شهر تبریز خبر از افتتاح فاز نخست این باغ موزه در سال ۹۵ داده و مردم شهر ولایتمدار تبریز را بار دیگر امیدوار به افتتاح آن در آینده‌ای نزدیک کرده است.

بهمن کارگر همچنین در بازدید اخیر خود از این باغ موزه خبر از بهره برداری کامل این پروژه تا سال ۹۶ داده و گفته است که برای ساخت این مرکز فرهنگی نیازمند پیگیری و تحرک در میان مسئولان و پیگیری رسانه‌ای خبرنگاران هستیم.

پلمپ 21 واحد صنفي پوشاک زنانه در تبريز

رئيس پليس امنيت عمومي آذربايجان شرقي از پلمب 21 واحد صنفي پوشاک زنانه در راستاي اجراي نظارت بر اماکن عمومي تبريز خبر داد.

سرهنگ "عليرضا هنردوست” با بیان این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در راستاي ساماندهي وضعيت صنف پوشاک زنانه، اداره نظارت بر اماکن عمومي استان، طرح نظارت بر صنف البسه و پوشاک را در قالب چهار اکيپ نظارتي به مدت دو روز در سطح شهر تبريز به مرحله اجرا گذاشت.

وی ادامه داد: در طي اجراي اين طرح بالغ بر 346 واحد صنفي مرتبط با البسه و پوشاک زنانه مورد بازديد قرار گرفته و به تعداد 124 نفر از مديران واحدهاي صنفي در خصوص رعايت ضوابط و مقررات اماکن عمومي مبني بر ممنوعيت عرضه لباس هاي معرف فرهنگ غربي، عدم در معرض ديد گذاشتن مانکن ها و البسه ي نامتعارف، عدم بکارگيري فروشنده آقا در صنف زنانه و رعايت حجاب اسلامي توسط فروشندگان خانم، تذکر و آموزش هاي لازم داده شد.

وي يادآور شد: از تعداد 76 واحد صنفي ديگر نيز به علت عدم رعايت ضوابط و مقررات تعهدات لازم اخذ شد.

اين مقام انتظامي همچنين اضافه کرد: به تعداد 36 باب واحد صنفي مرتبط نيز به دليل عدم توجه به مقررات و دستورات اداره نظارت بر اماکن عمومي و عدم رعايت هنجارهاي اجتماعي و كشف 183ثوب البسه نامتعارف و تعدادي دستگاه کيس و لپ تاپ حاوي موارد ممنوعه و اقلام ممنوعه ي ديگر برگ اخطاريه تعطيلي صادر و متعاقب آن تعداد 21 واحد صنفي پس از اتمام مهلت قانوني تعطيل و پلمب شدند.

انهدام باند حرفه ای ۱۵ نفری در تبریز

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: با تلاش کارآگاهان آگاهی شهرستان تبریز باند حرفه ای ۱۵ نفری سارقان ۵۳ باب مغازه و اماکن شناسایی و منهدم شد.

سرهنگ ‘صابر عباس زاده’ افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه در شهرستان تبریز، پیگیری موضوع، شناسایی سارقان و کشف سرقت ها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی با اشاره به تشدید گشت های محسوس و نامحسوس در سطح شهر برای جستجو و ردیابی مجرمان، ادامه داد: کارآگاهان موفق شدند یکی از متهمان را که سرکرده باند سرقت بود، شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ عباس زاده با اشاره به غافلگیری متهم در این عملیات، اظهار کرد: متهم در بازجویی به چندین فقره سرقت مغازه با همدستی سه عضو دیگر باند اعتراف و متهمان مذکور نیز دستگیر شدند.

وی گفت: کارآگاهان بلافاصله با کنترل و انجام اقدامات انتظامی، بقیه اعضای این باند را که اغلب آنها مالخر بودند، شناسایی کرده و در عملیاتی ضربتی و هماهنگ موفق به دستگیری همه اعضای باند شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: با دستگیری و انهدام این باند بیش از ۵۳ فقره سرقت از مغازه و اماکن در شهرستان تبریز کشف و مقداری از اموال مسروقه به مالباختگان عودت شد.

انتقال زندان تبریز به بیرون از شهر

استاندار آذربایجان شرقی گفت: با موافقت ریاست قوه قضائیه مقرر شد تا شهرداری با قیمت کارشناسی و به روز زمین بزرگ زندان تبریز خریداری شود که با این اقدام، می‌توان ده مرکز مانند مکان فعلی، به ویژه مرکز مرند را به سرعت ساخت و مورد بهره برداری قرار داد.

اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی، با اشاره به اقدامات ارزشمند صورت گرفته در استان، اظهار داشت: این استان بر اساس نظر وزیر کشور، استان برتر در زمینه مبارزه، فرهنگ‌سازی و جمع آوری معتادان خیابانی در کشور است.

وی، وحدت و همدلی مسئولان را برای رسیدن به این موفقیت را بسیار مؤثر دانست و گفت: اکنون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم ادعا کینم که افراد آلوده به مواد را تک تک شناسایی کرده، تحت پوشش قرار داده و پس از درمان به آغوش گرم خانواده بر می‌گردند.

استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه شرایط برخورد و مبارزه با مواد مخدر در آذربایجان شرقی به‌عنوان نمونه در کشور مطرح است، تصریح کرد: به مردم قول داده بودیم از ابتدای ورود به استان که با مواد مخدر و خرده فروشان در انظار عمومی و معتادان متجاهر برخورد و جمع‌آوری کنیم که الحمدالله اکنون به این نقطه رسیده‌ایم و در این موضوع در برابر مردم سربلند هستیم.

جبارزاده با اشاره به اقدامات فرهنگی و انتظامی انجام شده در زمینه مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: اکنون می‌توانیم ادعا کنیم که استان آذربایجان شرقی استانی نا امن برای سوداگران مرگ است.

وی حرفه آموزی معتادان ترک اعتیاد شده را مهم‌تر از بسیاری از اقدامات دیگر دانست و خاطر نشان کرد:‌ این معتادان باید بعد از درمان صاحب حرفه شوند تا با اشتغال، از اعتیاد مجدد آن‌ها جلوگیری شود.

کشف 1170 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 4191 نفر عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در استان

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به کشفیات هفت ماه سال‌جاری گفت: در این مدت بیش از یک هزار و 170 کیلوگرم کشف شده که افزایش زیادی دارد و 4 هزار و 191 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شده اند.

محسن حسن‌خانی امشب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی بر هماهنگی در مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به کشفیات هفت ماه سال‌جاری عنوان کرد: بیش از یک هزار و 170 کیلوگرم کشف شده که افزایش زیادی دارد و 4 هزار و 191 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: اولویت اصلی ما جمع‌آوری خرده فروش‌ها است که در مناظر عمومی است و 3 هزار و 116 فقره پرونده به محاکم قضایی تحویل شده که این امر نمایانگر جدیت ما است.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌‌شرقی تصریح کرد: در حوزه اجرای عملیات‌های پاکسازی و دستگیر 2 هزار و 827 عملیات پاکسازی و دستگیری داشته‌ایم و عملیات‌های تلفیقی تمام پلیس‌ها بوده و هفته‌ای چندین مورد در حال انجام است.

حسن‌خانی گفت: بیش از 11 هزار نفر در حوزه معتادان جمع‌آوری شده‌اند که در جرائم ما تاثیرگذار بوده است که برخی تحویل ماده 15 و برخی تحویل ماده 16 شده‌اند و اکثر عملیات‌ها مبنای کار اطلاعاتی داشته و تنها 20 درصد مبنای کار انتظامی داشته است.

مسئولیت مرز شلمچه در اربعین به آذربایجان‌شرقی واگذار شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مسئولیت مرز شلمچه در اربعین به آذربایجان‌شرقی واگذار شده است، گفت: خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در تهران و 16 استان کشور انجام می‌شود.

سعید شبستری دومین جلسه ستاد هماهنگی و خدمت‌رسانی به زایران اربعین حسینی با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط در آذربایجان‌شرقی، استفاده بهینه از امکانات موجود دستگاه‌ها را در این زمینه خواستار شد و اظهار داشت: مردم ما قطعا در این امر خیر همراه دستگاه‌های اجرایی خواهند بود و باید اطلاع‌رسانی لازم در سطح استان انجام شود.

وی با اشاره به این که مسئولیت مرز شلمچه به آذربایجان‌شرقی واگذار شده است، افزود: استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان نیز در این مرز حضور خواهند داشت و باید هماهنگی‌های لازم با این استان‌ها صورت گیرد.

شبستری با بیان این که حجم عمده کار در زمان بازگشت زائران خواهد بود، گفت: باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا برای پاسخگویی به حجم انبوه زایران مشکلی نداشته باشیم.

شکست خصوصی سازی درآذربایجان شرقی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: به صراحت می گویم که در واگذاری واحدهای صنعتی و تولیدی دولتی به بخش خصوصی دچار سطحی نگری شدیم.

«داوود بهبودی» در حضور نمایندگان رسانه های آذربایجان شرقی سخن می گفت، از قصد دولت برای واگذاری پروژه های نیمه تمام و حتی پایان یافته دولتی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: دولت قصد دارد پروزه های نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار کند.

وی این کار را در راستای اجرای قانون اصل 44 دانست و گفت: ما در گذشته در اجرای اصل 44 دچار اشتباه محاسباتی شده ایم و نباید واحدهای صنعتی و تولیدی را واگذار می کردیم.

وی با اشاره به تبعات خسارت بار واگذاری واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی، گفت: ما در گذشته به گمان کوچک کردن دولت و تقویت بخش خصوصی، کارخانه های بزرگ را به بخش غیر دولتی واگذار کردیم، در حالی که باید فضا را آماده می کردیم تا بخش خصوصی خودش رشد کند، بزرگ شود و در یک اقتصاد بزرگ سهم دولت کمتر شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در ادامه گفت: به صراحت می گویم که در واگذاری واحدهای صنعتی و تولیدی دولتی به بخش خصوصی دچار سطحی نگری شدیم و فکر کردیم با این کار می توان دولت را کوچک کرد، در حالی که باید به بخش خصوصی کمک می کردیم تا خودش بزرگ شود.

بهبودی تاکید کرد: دولت در اجرای سیاست های اصل 44 موفق نبوده است و راه کوچک کردن دولت، فروختن کارخانه های دولتی نبود. در حالی که این کارخانه ها هم به نهادهای عمومی و شبه دولتی واگذار شده اند که نوع مدیریت آن ها تفاوتی با دولت ندارد.

وی در ادامه افزود: ما دیگر به سراغ فروختن کارخانه های دولتی نخواهیم رفت؛ البته دیگر چیزی نمانده که بفروشیم!

بهبودی اضافه کرد: دولت به سمت واگذاری پروژه های نیمه تمام و پایان یافته رفاهی و عمرانی دولتی به بخش خصوصی حرکت می کند و مجوز این کار در شورای عالی اقتصاد صادر شده است.

مرگ مشکوک پرندگان در دریاچه ارومیه

رئیس اداره نظارت بر حیات وحش حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: در چند هفته اخیر به علت نامعلوم نزدیک به هزار و ۵۰۰ پرنده از گونه‌های مختلف در اطراف دریاچه ارومیه تلف شده‌اند.

امید یوسفی با بیان اینکه مرگ مشکوک پرندگان هنوز ادامه دارد، اظهارداشت: هنوز علت قطعی این حادثه مشخص نشده و در دست پیگیری است.

وی با بیان اینکه برای بررسی دقیق این حادثه نمونه های مورد نظر به آزمایشگاه های معتمد دامپزشکی، جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی و حفاظت محیط زیست استان ارسال شده است، عنوان کرد: در بررسی اولیه احتمال شیوع بیماری آنفولانزای مرغی وجود ندارد.

یوسفی با اشاره به احتمال مسمومیت این پرندگان به دلیل سرازیر شدن و غلظت بالای پساب تصفیه خانه ارومیه و شهرک های صنعتی اطراف آبگیر محل فرود این پرندگان، گفت: بدون نتایج آزمایشگاهی نمی توان جواب قطعی ارائه داد.

رئیس اداره نظارت بر حیات وحش حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی تعداد پرندگان تلف شده در این حادثه را یک هزار و ۵۰۰ قطعه عنوان کرد و افزود: متاسفانه تعداد زیادی از پرندگان که دارای جثه کوچکی هستند نیمه جان بوده و احتمال افزایش مرگ آنها زیاد است.

رفتار انسان دوستانه یک مامور تبريزی

مامور وظيفه شناس کلانتری ۱۴ تبريز پس از اسکان دادن يک خانواده نيازمند، تمام پول جيبي خود را به آنان هديه کرد.

اکبر رحيمي، رئيس بازرسي انتظامي آذربايجان شرقی گفت: شهروندي طي تماس تلفني با سامانه 197 اظهار داشت چند روز پيش در ساعت يک بامداد خانمي به همراه دو فرزند خردسالش بعلت مشكلات پيش آمده در يکي از پارك هاي شهر تبريز خوابيده بودند و هوا نيز بعلت بارش باران خيلي سرد بود و گروهبانيكم "هادي سخت مراد" گشت موتور كلانتري 14 اين وضعيت را مشاهده کرده و آنها را در نمازخانه پارک اسكان داده و وي با اين سامانه تماس گرفته تا از اين اقدام مامور پليس تقدير کند.

رحيمي ادامه داد: اكيپ فوريتهاي 197 بلافاصله موضوع پيام را حضورا" بررسي و مشخص شد مامور ياد شده برابر تماس تلفني نگهبان پارك مذکور در محل حاضرشده و با مشاهده وضعيت موجود و سردي هوا از نگهبان پارك مي خواهد تا صبح فردا دو فرزند خردسال و خانم موصوف را در نمازخانه پارك اسكان دهد.

وي اضافه کرد: ياد شدگان تا صبح در نمازخانه اسكان يافته و مامور موصوف در جيبش فقط 20 هزار تومان وجه نقد داشته كه جهت كمك به خانواده به خانم ذكر شده تحويل مي دهد.

اين مقام انتظامي يادآور شد: خانم موصوف اهل يکي از شهرستان هاي استان هاي همجوار بوده كه به دليل مشکلات خانوادگي و حل مشكلش به تبريز آمده و در تبريز هم راننده اي كه وي را آورده بود در پارك مذکور رها کرده است تا روز بعد براي حل مشکلش اقدام کند.

رئيس بازرسي انتظامي آذربايجان شرقي در پايان تصريح کرد: با توجه به عمل پسنديدانه ي گروهبانيكم "هادي سخت مراد" و با دستور فرمانده انتظامي استان، نظامي ياد شده به 6 ماه ارشديت تشويق شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار