معاون تعاون روستایی استان یزد با اشاره به اینکه اعتبارات تعاون روستایی بهاباد نیازمند بازنگری است، گفت: تعاونی‌های فعال و غیر فعال استان یزد شناسایی شدند.
کد خبر: ۱۲۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۰ 30 October 2015

به گزارش تابناک یزد،سیدحسن بزاززاده  در بازدید از طرح‌های تعاون روستایی شهرستان بهاباد، به حمایت ویژه از تعاون روستایی شهرستان بهاباد و تجهیز این تعاونی اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت برنامه‌های سازمان تعاون روستایی استان، شهرستان بهاباد است.

وی با بیان اینکه اعتبارات تعاون روستایی شهرستان بهاباد از شهرستان بافق جدا شده، خواستار بازنگری و افزایش اعتبارات شهرستان بهاباد شد.

معاون سازمان تعاون روستایی استان یزد با اشاره به شناسایی تعاونی‌های فعال و غیر فعال در سطح استان یزد اظهار داشت: از تعاونی‌هایی که فعال هستند حمایت‌های لازم را بیش از پیش انجام می‌دهیم.

بزاز زاده، با تأکید بر فعال‌شدن تعاونی‌های غیر فعال تصریح کرد: تعاونی‌ها در رونق اشتغال و افزایش تولید نقش بسزایی دارند و در این راستا از هرگونه اقدامی جهت فعال شدن این تعاونی‌ها حمایت می‌کنیم.

مشکلات نمایندگی تعاون روستایی بهاباد، ساماندهی و بهبود وضعیت شرکت‌ها و تشکل‌های تحت نظارت تعاون روستایی شهرستان، تشکیل کارگروه جهت برندسازی محصولات کشاورزی و دامی شهرستان به‌ویژه زعفران و پسته، احداث کشتارگاه طیور، احداث گلخانه در بخش آسفیچ و برگزاری دوره‌های آموزشی کارآفرینی برای روستائیان و کشاورزان از مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار