فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در همدان گفت: در سال‌های دفاع مقدس در شلمچه و خیبر برابر دشمنان ایستادیم و امروز خط مقدم انقلاب در کنار دریای مدیترانه است.
کد خبر: ۱۲۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 30 October 2015

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در همدان گفت: در سال‌های دفاع مقدس در شلمچه و خیبر برابر دشمنان ایستادیم و امروز خط مقدم انقلاب در کنار دریای مدیترانه است.

به گزارش فارس،سردار غلامعلی ابوحمزه ظهردرسخنان پیش ازخطبه نماز جمعه همدان ضمن گرامیداشت ایام‌الله 13 آبان ماه اظهار کرد: هدف بسیج دانش‌آموزی آماده‎سازی جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف و کادرسازی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی باید بتوانند عهده‌دار مسئولیت باشند، گفت: دانش‌آموزان باید در کنار کار تخصصی خود تعهد داشته باشند تا شاهد پرورش شخصیت‌های منحصر به فردی چون شهید مطهری باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان با بیان اینکه با تقویت بنیان بسیج دانش‌آموزی به دنبال حفاظت از نظام و انقلاب هستیم، با تاکید بر اینکه هدف مقدس نباید معطوف به ایران اسلامی باشد، گفت: اگر تا دیروز در شلمچه و خیبر در برابر مستکبران ایستادیم، امروز خط مقدم انقلاب در کنار دریای مدیترانه است.

وی با بیان اینکه کار جمهوری اسلامی مستشاری است و تجربه انقلاب را به دوستان انقلاب منتقل می‌کنیم؛ در ادامه با تاکید بر اینکه حرف اول نظام جمهوری اسلامی را ولایت فقیه می‌زند، رهبری را قدرت نظام دانست و گفت: امامت جامعه مسلمین را رهبری دارد و نگاه همه جهان به ولایت فقیه است.

سردار ابوحمزه اظهار کرد: برای تشکیل تمدن نوین اسلامی و امت واحده اسلامی نیاز به نیروهایی چون سردار قاسم سلیمانی داریم فرمانده‌ای که سرباز ولایت و پرورش یافته مکتب انقلاب و امام است.

این مسئول تاکید کرد: همه مسئولان استانی و کشوری بدانند اگر به دنبال سربلندی در تمام عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و حتی بین‌المللی هستیم تنها راه آن اطاعت از مقام ولایت است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان رهبری را پرچمدار و علمدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: همه مشکلات با عبور از مسیر تعیین شده از سوی رهبری حل شدنی است.

وی با بیان اینکه با اطاعت از فرامین رهبری خلاقیت و نوآوری در عرصه پزشکی، هسته‌ای، سلول‌های بنیادین و... حاصل شده است، بیان کرد: سپاه نیز با اطاعت از فرامین رهبری به دنبال پرورش جوانان و نوجوانان در بسیج دانش‌آموزی است که امیدواریم این رسالت نیز به خوبی محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار