مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی خبر داد:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: افزایش 20 درصدی بن خرید کتاب، حضور شخصیت‌های برجسته کشوری در مراسم گشایش نمایشگاه و همراهی نهادهای مختلف از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه کتاب مشهد است.
کد خبر: ۱۲۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 31 October 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب مشهد یک اتفاق بسیار ارزشمند است که باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرد.

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد خراسان رضوی، سیدسعید سرابی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد اظهار کرد: با توجه به شرایط خاصی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل کمبود منابع مالی وجود دارد، امسال بسیاری از استان‌ها نمایشگاه کتاب را برگزار نکردند.

وی ادامه داد: مسئولان عالی‌رتبه وزارت ارشاد برگزاری نمایشگاه کتاب در خراسان رضوی را به این استان واگذار کرده بودند بر همین اساس با همت جمعی تصمیم گرفته شد امسال نیز با وجود تمام مشکلات مالی نمایشگاه کتاب برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی حضور مجموعه‌ها و ارگان‌ها مختلف در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد را یکی از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه دانست و گفت: افزایش 20 درصدی بن خرید کتاب، حضور شخصیت‌های برجسته کشوری در مراسم گشایش نمایشگاه و همراهی نهادهای مختلف از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه کتاب مشهد است.

سرابی بیان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رقم خوردن است قطعا نمایشگاه کتاب در سال آینده با ظرفیت بسیار عظیم و رویکرد ویژه در حوزه مشهد 2017 دایر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار