وی با تفسیر بخشی از نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر یادآور شد: مراجعه مردم و شنیدن خواستههای آنان در حقیقت نوعی تلنگر است که میتواند در انجام امور و وظایف محوله یک مدیر اثرگذار باشد.
امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه مسئولان باید در محل خدمت شرایطی فراهم کنند که حل مشکلات مردم در اولویت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: بخش عمدهای از تقاضاهای مردم مربوط به حوزه مدیریتی است که با شنیدن حرف و درد دل آنها میتوان بخش زیادی از خواستههای آنان را برطرف کرد، به همین دلیل شنیدن مطالبات مردم میتواند سبب ارتقای اوضاع و احوال حوزه کاری شود.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان و مدیران باید از مراجعه مردم با روی باز استقبال کنند، تصریح کرد: مسئولان باید با تجزیه و تحلیل خواستههای مردم از این نعمت در راستای خدماتدهی به مردم بهره گیرند، چراکه کارگشا بودن در ادارات رضایتمندی مردم و مراجعهکنندگان را به دنبال دارد.
در ادامه این جلسه فرماندار کاشمر از حضور مستمر مسئولان و رؤسای ادارات و نهادهای کاشمر در کلاسهای درس اخلاق در سه سال اخیر تقدیر کرد و گفت: برگزاری جلسات درس اخلاق در دوشنبههای هر هفته در کاشمر فرصت مغتنمی برای همه ما بود که در محضر درس اساتید از مباحث ارزشمندی در حوزه مدیریتی بهره گیریم.
مهدی فروزان با ابراز امیدواری از استمرار تشکیل این کلاس در آغاز چهارمین سال برگزاری آن یادآور شد: مجموعه مدیران شهرستان در این مدت سه ساله به خوبی نحوه صحیح کسب نمره خوب در برخورد با کارکنان و مردم، حفظ و حراست از بیتالمال و حقالناس را آموزش دیدند.
فرماندار کاشمر در پایان از همه شرکتکنندگان در این کلاس خواست تا در مورد نحوه برگزاری این کلاس نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به فرمانداری ارائه کنند.
منبع: فارس