بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 03 November 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


در جواب نامه میرزا صادق به رمضانپور نرگسی: حرمت ها را نشکنیم

تابناک گیلان: یکی از فعالان سیاسی - اجتماعی گیلان از فضای پس از تشکیل دولت نهم در کشور انتقاد کرد.

به گزارش تابناک گیلان، محسن بیناپور با بیان اینکه نباید حرمت بزرگان شکسته شود و برخی سرمایه های این کشور هستند اظهار کرد: مگر میشود زحمات افرادی چون احمد رمضانپور،اسحاق راستی،سیداحمدحسینی، الیاس حضرتی ،ذالفی و امثالهم را نادیده گرفت؟

وی تصریح کرد: مگر در گیلان چه تعداد رمضانپور نرگسی با آن ویژگی ها و سابقه انقلابی و مدیریتی داریم که تخریبش میکنیم؟


گفتنی است که تحریریه تابناک گیلان اخیرا یادداشتی با عنوان " نامه ای با عصبانیت به رمضانپور نرگسی " به قلم میرزا صادق منتشر کرد که رسانه تابناک، تنها منتشر کننده آن بود و نشر یادداشت های دریافتی به منزله تایید کل و یا بخشی از یادداشت ها نمی باشد  و در صورتی که انتشار نامه مذکور موجبات تکدر خاطر دکتر احمد رمضانپور نرگسی ، نماینده محترم ادوار مجلس شورای اسلامی شهر رشت را فراهم نموده، تحریریه تابناک گیلان از ایشان عذرخواهی می کند ؛ چرا که رسالت این مجموعه خبری از توهین به خادمان ملت و دامن زدن به بی اخلاقی های موجود در استان بری است.



جناب لاهوتی بهتر نیست به مشکلات حوزه انتخابیه خودتان رسیدگی نمایید؟!

تابناک گیلان: دیروز غلامعلی جعفرزاده و حسن تامینی دو تن از نمایندگان شهرستان رشت طی نامه ای به وزیر کشور به دفاع از طرح شهرداری رشت در خصوص پیاده راه سازی عنوان کردند: شهرداری رشت تمهیدات لازم را برای اقناع سازی شهروندان انجام داده است.

به گفته خزرانلاین، در این میان اما نکته جالب امضای نماینده لنگرود در پای نامه فوق است! نامه ای که به صورت کامل اختصاص به موضوع پیاده راه سازی در شهرداری رشت دارد.

وجود امضای جناب لاهوتی در پای این نامه این سوال را به ذهن متبادر می کند که آیا خاندان لاهوتی علاقه خاصی به حوزه شهرداری ها دارد؟ چرا که فرزند جناب لاهوتی بنا به آن چه که رئیس شورای شهر املش گفته بود، یکی از گزینه های تصدی بر شهرداری املش بوده است. همچنین حسین لاهوتی برادر مهرداد بائوج لاهوتی مهر ماه ۹۲ به عنوان شهردار کلاچای منصوب شد و فریبرز بائوج لاهوتی، دیگر برادر مهرداد بائوج لاهوتی است که دو دوره تصدی شهرداری کومله را در کارنامه خود می بیند.


تغییرات در سطح فرمانداران شهرستان های گیلان نهایی شد

دیارمیرزا نوشت: دور جدید تغییر و تحوالات در سطح فرمانداران گیلان نهایی شده و هم اکنون در حال طی مراحل اداری خود است.

بر اساس شنیده های خبرنگار دیارمیرزا عسگر حسنی پور مدیرکل امور روستایی و عشایری استانداری گیلان که پیش از این اخباری مبنی بر حضور او در فرمانداری رودسر به گوش می رسید به رضوانشهر خواهد رفت و به عنوان فرماندار جدید این شهرستان مشغول به کار خواهد شد.

از سوی دیگر حضور رضا اسلامی دبیر شورای ترافیک استانداری گیلان در سیاهکل قطعی شده است و وی به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان منصوب می شود.

بر اساس این گزارش حسین اسماعلیان فرماندار کنونی آستانه اشرفیه به املش می رود و جایگزین مهدی جعفری در این سمت خواهد شد. رحیم حیدری فرماندار شهرستان سیاهکل نیز جایگزین اسماعیلیان در آستانه اشرفیه می شود.

گفتنی است با توجه به انتصاب قریب الوقوع رضا اسلامی به عنوان فرماندار جدید سیاهکل و خالی شدن پست دبیری شورای ترافیک استانداری گیلان , پیشنهاد این سمت به مهدی جعفری داده شده است و از سوی دیگر احتمال تغییر چارت اداری شورای ترافیک و تبدیل آن به اداره کل وجود دارد.

همچنین اخباری مبنی بر پیشنهاد انتصاب حمیدرضا امام پناهی به عنوان مشاور ایثارگران استانداری گیلان به گوش می رسد.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار