از 13 تا 16 آذرماه برگزار می‌شود:
دبیر کمیته دانشجویی یوم‌الله 13 آبان گفت: 100 نشست سیاسی در قابل کرسی‌های آزاداندیشی از 13 آبان‌ماه تا 16 آذرماه در دانشگاه‌های خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰ 03 November 2015
صادق هاشمیان در نشست خبری کمیته دانشجویی یوم‌الله 13 آبان، با بیان اینکه دانشجو و دانشگاه همیشه ثابت کرده که جایگاه ویژه‌ای در تمام عرصه ها دارد، اظهار داشت: آمریکای جنایتکار مصداق عینی استکبار است و دانشجویان تا آخرین نفس به مبارزه با آن می‌پردازند.

وی با اشاره به اهمیت شعار «مرگ بر آمریکا» ، تصریح کرد: دنیا باید بداند که ملت ایران به آمریکا هیچ اعتمادی ندارد و تجربه نشان داده که عاقبت اعتماد به این کشور جز ضرر چیز دیگری نیست.

هاشمیان با بیان اینکه از 13 آبان تا 16 آذرماه سال جاری بیش از 100 نشست سیاسی در استان و در قالب کرسی‌های آزاد اندیشی برگزار می‌شود، افزود: تمام دانشگاه‌ها فضاسازی مناسب برای 13 آبان را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری 300 سری نمایشگاهی در دانشگاه‌های استان و همچنین انتشار نشریه‌های متعدد توسط دانشگاه‌ها، افزود: 5هزار ویژه نامه در یوم‌الله 13 آبان بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌شود.

دبیر کمیته دانشجویی یوم‌الله 13 آبان با بیان اینکه اعزام 100 دانشجو مبلغ را به مساجد و مدارس را شاهد بودیم، اظهار داشت: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در قالب استقبال از دانشجویان در دانشگاه‌ها اشاره کرد.

وی در تشریح برنامه‌های روز 12 آبان در دانشگاه‌ها، گفت: دانشگاه فردوسی فردا میزبان رهبر وحدت تمدن آمریکا است و همچنین خانواده‌های شهیدان احمدی روشن، تهرانی مقدم و همدانی در دانشگاه پزشکی حاضر می‌شوند که استادان پژمانفر و موحدی از دیگر میهمانان این مراسم هستند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار