تفاهم‌نامه همکاری
تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تهران و استانداری ایلام، با هدف بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای توسعه این استان امضاء شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 03 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تهران و استانداری ایلام، با هدف بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای توسعه این استان امضاء شد.

سرویس علمی ایسنا گزارش داد، جمعی از اعضای هیأت‌ علمی دانشکده­‌های علوم ­اجتماعی، روان­شناسی و علوم ­تربیتی و اقتصاد دانشگاه تهران با همکاری دفتر هم‌اندیشی اساتید نهاد نمایندگی معظم رهبری دانشگاه به استان ایلام سفر کردند تا به بررسی مشکلات و معضلات پیش‌ روی توسعه این استان پرداخته و با تشکیل کارگروه مشترک، همکار‌ی‌های علمی مرتبط را آغاز کنند.

هیات دانشگاه تهران پس از ورود به شهر ایلام، در نشستی پژوهشی با موضوع «نگاهی به کلیات مباحث اجتماعی اقتصادی استان» به میزبانی معاونت سیاسی استانداری و با حضور معاونین، مدیران اجرایی، استادان علوم ­اجتماعی دانشگاه ایلام، مردم‌شناسان، مسؤولین آموزش‌ وپرورش، کارشناسان علوم تربیتی، استادان و دانشجویان استان شرکت کردند و سپس با شرکت در کارگروه­ های تعیین‌شده به بررسی موضوعات مرتبط نظیر خودکشی، فقر و توسعه نامتوازن در این استان پرداختند.

هیات دانشگاه تهران در بخش دیگری از این سفر با حضور دکتر محمدعلی علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام، مباحث مطرح شده در کارگروه‌های ذکر شده را جمع‌بندی و سپس تفاهم‌­نامه همکاری علمی، پژوهشی بین استانداری ایلام و دانشگاه تهران را به امضاء رساندند تا پایه‌ای برای همکاری‌های علمی در خصوص بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای این استان باشد.

بر اساس این گزارش، هیات اعزامی، همچنین در این سفر از نقاط تاریخی ایلام و نیز یادمان شهدای منطقه مرزی مهران بازدید کردند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این استان، با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اجتماعی، فرهنگی و توسعه‌ای ایلام آشنا شدند./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار