دپارتمان بیمارستان بین المللی تبریز مجهزترین و پیشرفته ترین دپارتمان انکولوژی کشور بوده و با مساحت 1800 متر مربع در سه طبقه مجزا جزء وسیع ترین مراکز موجود می باشد که با داشتن مجموعه ای کامل از گروه های تخصصی درگیر در درمان سرطان جزء بهترین و کامل ترین مجموعه های آنکولوژی در کشور می باشد.
کد خبر: ۱۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۱ 11 March 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، شهرام دبيري رئيس بيمارستان بين المللي تبريز در کنفرانس  خبری با خبرنگاران گفت:دارندگان دفترچه هاي بيمه تامين اجتماعي،بيمه سلامت و بيمه نيروهاي مسلح امکان استفاده از خدمات بيمارستان بين المللي تبريز را دارند.

وی با اشاره به اينکه تعرفه ارائه خدمات در بيمارستان بين المللي تبريز همان تعرفه اعلامي دولت است افزود: اين تعرفه براي تمام بيماران داخلي وبيماران خارجي يکسان هست وهيچ مبلغ اضافي در برابر خدمات ارائه شده دريافت نمي شود.

وي اين بيمارستان را بزرگترين و پيشرفته ترين بيمارستان خصوصي در کشور عنوان کرد و افزود: اين بيمارستان در  45 هزار متر مربع مساحت و زير بناي 41 هزار متر مربعي ساخته شده و فاز اول آن با ظرفيت حدود 30 درصد به بهره برداري رسيده است که اميدواريم تا پايان سال آينده تمام فاز هاي بيمارستان به بهره برداري برسد.

 وي با اشاره به اينکه بيش از 130 متخصص و فوق تخصص به عنوان سهام دار در اين مجموعه فعال هستند و حدود 400 سهم در اين مجموعه تعريف شده است افزود:تا کنون 800 ميليارد ريالي براي ساخت اين بيمارستان هزينه شده است و براي تکميل آن به 400 ميليارد ريال ديگر نياز است.

دبيري با تاکيد بر اينکه تمامي اتاق هاي اين بيمارستان تک تخت خوابي بوده  و داراي بهترين امکانات رفاهي و تجهيزات پزشکي مي باشد  افزود: اين بيمارستان با ظرفيت 300 تخت خواب طراحي شده است که در حال حاضر 90 تخت فعال به بيماران ارائه خدمات مي کند.

دبيري  افزود: اورژانس اين بيمارستان يکي از فعال ترين  وپيشرفته ترين اورژانس هاي کشور است وپنج متخصص طب اورژانس در اين مرکز حضور دارند و به بيماران خدمات ارائه مي دهند.

وي از فعاليت بخش ويژه سرطان در اين بيمارستان خبر داد و گفت: دستگاه هاي مورد نياز بيماران سرطاني در اين بيمارستان خريداري شده و در حال حاضر پذيرش اين بيماران در حال انجام است.

رئيس بيمارستان بين المللي تبريز افزود: يددرماني براي اولين بار در منطقه براي بيماران تيروئيدي وسرطاني و درمان سه بعدي بيماري هاي سرطاني در اين بيمارستان انجام مي شود .

دبیری به بخش آنکولوژی بیمارستان بین المللی تبریز نیز اشاره کرد و ادامه داد:دپارتمان بیمارستان بین المللی تبریز مجهزترین و پیشرفته ترین دپارتمان انکولوژی کشور بوده و با مساحت 1800 متر مربع در سه طبقه مجزا جزء وسیع ترین مراکز موجود می باشد که با داشتن مجموعه ای کامل از گروه های تخصصی درگیر در درمان سرطان جزء بهترین و کامل ترین مجموعه های آنکولوژی در کشور می باشد.

وي ضمن انتقاد از سيستم بهداشت درمان کشور در خصوص عدم ارائه مجوز هاي لازم براي خريد دستگاه هاي تخصصي اين بيمارستان اظهار کرد: متاسفانه ايران تنها کشوري است که در زمينه مجوز دادن به بخش خصوصي در مورد خريد دستگاههاي تخصصي سطح بندي قرار داده است وما انتظار داريم با توجه به سرمايه گذاري بخش خصوصي در اين پروژه عظيم حمايت هاي دولتي بيش از اين باشد.

اين سهام دار بيمارستان با اشاره به اينکه اتاق هاي عمل اين بيمارستان با توجه به آخرين استاندارد هاي اروپايي طراحي و با آخرين تکنولوژي روز دنيا تجهيز شده اندافزود: واحد جراحي اين بيمارستان داراي 15 اتاق عمل شامل 10 اتاق عمل مرکزي، يک اتاق عمل اورژانس، اتاق IVFو اتاق هاي عمل بخش زنان و زايمان است. 

وی تاکیدکرد:اتاقهای عمل این بیمارستان با توجه به آخرین استانداردهای اروپایی طراحی ودر تجهیز آنها از اخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است که پزشکان معالج در سایر مکانها نیز می توانند شاهد جراحی بیمار بوده وبه پزشکان حاضر در اتاق عمل مشورت بدهند

دبيري با اشاره به استفاده از آخرين تکنولوژي هاي روز دنيا در اين بيمارستان گفت: بخش بستري بيمارستان بين المللي تبريز داراي دو بخش بستري V.I.Pو عادي بوده و تمامي اتاق هاي بستري بيماران، تک خوابي و مستقل و داراي بهترين امکانات رفاهي و تجهيزات پزشکي مورد نياز است.

رييس بيمارستان بين المللي تبريز، همچنين از حضور  پزشکان خبره متخصص و فوق تخصص در بخش هاي مختلف جراحي اين بيمارستان خبر داد و گفت: در بخش جراحي بيمارستان تمام اعمال جراحي تخصصي و فوق تخصصي از جمله جراحي هاي اورولوژي، ارتوپدي، مغزو اعصاب، پلاستيک، زنان، قلب باز و ... قابل انجام است.

دبيري با اشاره به اينکه با احداث اين بيمارستان در حال حاضر براي 150 نفر در اين مجموعه اشتغال ايجاد شده است افزود: اخيرا 100 نفر نيز جذب اين بيمارستان شده اند که در برنامه تکميلي نيزحدود 500 تا 600 نفر جذب خواهيم کرد و با احتساب پزشکان فعال در اين مجموعه اشتغال زايي بالاي 800 نفر را به طور مستقيم در اين مجموعه شاهد خواهيم بود.

رئيس بيمارستان بين المللي تبريز، توجه به توريسم سلامت را نيز متذکر شد و افزود: اين بيمارستان به کشورهاي همجوار نظير ترکيه، جمهوري آذربايجان، ترکيه، ارمنستان، عراق، نخجوان و حتي ساير کشورهاي آسيايي را دارد

دبیری از افتتاح کامل این بیمارستان در سال 94 خبر داد و گفت: تا کنون بالای 80 میلیارد تومان برای تاسیس و تجهیز این بیمارستان هزینه شده که اگر نرخ ارز تغییر پیدا نکند 40 میلیارد تومان دیگر نیز برای تجهیز این بیمارستان لازم است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :