مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: مترو یک کار خدماتی است و نباید آن را با سیاست گره زد.
کد خبر: ۱۲۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱ 09 November 2015
 هابیل درویش روز دوشنبه در آیین بهره برداری از ایستگاه مترو نعمت آباد افزود: عده ای که برای فراموش نشدن، عملکرد مترو را زیر سوال می برند بهتر است راه های دیگری را پیش گیرند.

وی با اشاره به اینکه مترو فرودگاه مهرآباد بزودی به بهره برداری می رسد خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با بهره برداری از آن روزانه 80 هزار مسافر بوسیله مترو فرودگاه مهرآباد جا به جا شوند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه برای خط سه مترو 22 رام قطار در نظر گرفته شده است گفت: 18 رام در حال مونتاژ است و بزودی به بهره برداری می رسد که با این کار روزانه یک میلیون سفر بوسیله خط سه انجام می شود.

وی عنوان کرد: برای ساخت ایستگاه نعمت آباد 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که 40 درصد آن مربوط به کارهای ساختمانی و مابقی در بخش تجهیزات هزینه شده است.

درویش از احداث ایستگاه تاکسی و اتوبوس در کنار این ایستگاه خبر داد و تصریح کرد: ایستگاه نعمت آباد ظرفیت جا به جایی 30 هزار مسافر در روز را دارد.

وی با اشاره به اینکه پس از پایان عملیات عمرانی خط سه احداث خط شش و هفت با تمام توان دنبال می شود اظهار کرد: تا پایان سال 95 بیش از 9 میلیون مسافر از طریق مترو جا به جا می شوند.

خط سه مترو پایتخت به طول 37 کیلومتر، طولانی ترین خط مترو خاورمیانه است که ظرفیت جابه جایی مسافر در ناوگان متروی تهران را یک میلیون نفر افزایش خواهد داد.

این خط دارای 26 ایستگاه است که تاکنون 17 مورد آن به بهره برداری رسیده است.

سر فاصله حرکت قطارها در خط سه مترو تا بهره برداری از کل مسیر 15 دقیقه است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار