رییس هیات تنیس روی میز استان گیلان:
در این دوره از رقابت ها ، 151 ورزشکار برتر این رشته ورزشی در رده سنی نوجوانان از 22 استان کشور حضور دارند . در دور اول این رقابت ها و در دیدارهای برگزار شده، ورزشکاران استان های همدان ، تهران ، البرز ، توابع تهران ، اصفهان و گیلان برابر رقبای خود به برتری رسیدند و به دور دوم این مسابقات راه یافتند .
کد خبر: ۱۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷ 11 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی ، از روز چهارشنبه در رشت آغاز شد .

در این دوره از رقابت ها ، 151 ورزشکار برتر این رشته ورزشی در رده سنی نوجوانان از 22 استان کشور حضور دارند .

در دور اول این رقابت ها و در دیدارهای برگزار شده، ورزشکاران استان های همدان ، تهران ، البرز ، توابع تهران ، اصفهان و گیلان برابر رقبای خود به برتری رسیدند و به دور دوم این مسابقات راه یافتند .

رییس هیات تنیس روی میز استان گیلان در مورد برگزاری رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان کشور گفت : در پایان این مسابقات ، هشت ورزشکار برتر انتخاب و به تیم ملی دعوت می شوند .

منصور مولایی پور افزود: برای اولین بار است که این تعداد شرکت کننده در رقابت های تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان کشور شرکت می کنند و حضور 151 ورزشکار در این رقابت ها یک رکورد محسوب می شود .

وی بیان کرد : امیدواریم که ورزشکاران نوجوان تنیس روی میز استان گیلان در این دوره بدرخشند و به عضویت تیم ملی درآیند .

وی اظهار کرد : مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی ، به مدت سه روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت ادامه خواهد یافت .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار