مسئول قرارگاه شهید زین الدین استان‌ مرکزی مطرح کرد
تابناک: مسئول قرارگاه شهید زین الدین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: در یک سال اخیر اکثر درخواست مجوزهای برگزاری برنامه‌های سیاسی در دانشگاه‌ های آزاد استان مرکزی با کم لطفی مسئولین روبرو می شود
کد خبر: ۱۳۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 17 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، امید محترمی مسئول قرارگاه شهید زین الدین استان‌ مرکزی، با بیان اینکه در دانشگاه آزاد بیشتر درخواست‌های صدور مجوز برای برگزاری نشست های سیاسی و کرسی های آزاد اندیشی دانشجویی یا به طور کل رسیدگی نمی‌شود و یا بابیشتر  آن ها مخالفت می‌گردد تصریح کرد: در یک سال گذشته این نوع برخورد ها رویه بیشتر مسئولین دانشگاه آزاد در تمامی واحد‌های این دانشگاه در استان بوده است این نوع برخورد فقط برای بسیج دانشجویی نبوده است و تقریبا تمامی تشکل‌های دانشجویی با این مشکلات روبرو هستند.

این فعال دانشجویی افزود: در صورتی هم که به مراسمی مجوز بدهند  فضا را در حین برگزاری و بعد از آن امنیتی می‌کنند. در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دانشجویی در دانشگاه ها تاکید داشته اند و این نوع برخورد مخالف منویات رهبری است.

مسئول قرارگاه شهید زین الدین بسیج دانشجویی استان‌ مرکزی ضمن تاکید بر اینکه کسانی که در راس دانشگاه آزاد هستند قصد حمایت از سیاست‌های دولت را دارند گفت: مدتی قبل آیین نامه محدود کردن بسیج دانشجویی برای تمام دانشگاه های آزاد کشور ارسال شده است و دانشگاه‌های آزاد استان نیز جزئی از مخاطبین این آیین نامه هستند. جای تعجب ندارد اگر در این فضا گسترش شور و نشاط را شاهد نباشیم. مسئولین فعلی درکی از شور دانشجویی ندارند و این خیانت به دانشگاه است

وی در ادامه تصریح کرد: جریانی در دانشگاه ها است که قصد پرو بال دادن به عناصر ورشکسته سیاسی را دارند و برای انتصاب در دانشگاه‌های آزاد ملاک وفاداری به خاندانی خاص مهمتر از نزدیکی به معیارهای انقلاب است.

محترمی در پایان تاکید کرد: ما در مقابل حجم عظیمی از مشکلات که با آن درگیر هستیم وادادگی نشان نخواهیم دادو از هیچ کوششی برای احیای خط امام دریغ نخواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار