مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:
امام (ره) بنیاد شهید را تاسیس کرد تا امور شهدا و خانواده معظم آنها پیگیری شود. طاهرنژاد با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران تاسیس شد تا با حراست و حفاظت از خون شهدا مسیر شهیدان به نسل حاضر و آینده منتقل شود
کد خبر: ۱۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶ 12 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، ابراهیم طاهرنژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: شهدا بهترین معلم بصیرت هستند و این موضوع را با جان خود معنا کردند.

وی وصیتنامه و سبک زندگی شهدا را بهترین تابلو برای مشخص شدن مسیر عنوان کرد و افزود: امام (ره) بنیاد شهید را تاسیس کرد تا امور شهدا و خانواده معظم آنها پیگیری شود. طاهرنژاد با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران تاسیس شد تا با حراست و حفاظت از خون شهدا مسیر شهیدان به نسل حاضر و آینده منتقل شود، تصریح کرد: بنیاد شهید تاسیس شد تا فراموش نکنیم خانواده شهدا و ایثارگران مطالبه‌ای ندارند بلکه جامعه به مسیر شهدا نیاز دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان راه شهدا را مسیر بی‌نیازی خواند و بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید بتواند موانع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بردارد تا خانواده شهدا به فراموشی سپرده نشوند.

وی 22 اسفند ماه را بهترین فرصت برای افتخار جامعه به شهدا عنوان کرد و گفت: خط سرخ شهادت هنوز قطع نشده و این مسیر تداوم دارد. طاهرنژاد با اشاره به وجود 7 هزار و 100 نفر شهید در گیلان، خاطرنشان کرد: گیلان 14 خانواده دارای سه شهید، 146 خانواده دارای دو شهید، 126 خانواده تک‌فرزند پسر شهید و 13 خانواده تک‌فرزند شهید دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از ساماندهی 98 درصد از گلزار شهدای گیلان خبر داد و یادآور شد: نقشه دیجیتالی گلزار شهدای گیلان در راستای طرح‌های نوآورانه به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای ارائه در فضای مجازی تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح «سپاس» در گیلان اجرایی شده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 27 هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در استان انجام شده است. طاهرنژاد به وجود 7 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در گیلان اشاره کرد و افزود: امسال 97 درصد از ایثارگران در ورودی مراکز آموزش عالی گیلان پذیرفته شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به وجود 190 نخبه ایثارگر در استان، تصریح کرد: 11 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران گیلان قهرمان کشوری هستند. وی گروه سرود فرزندان شهید گیلان را دارای رتبه نخست کشوری عنوان کرد و گفت: 400 نفر از خانواده شهدا و ایثاگران استان فعال قرآنی هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار