معاون عمرانی استاندار همدان با تاکید بر ساماندهی ساخت‌ و‌ ساز‌ها، گفت: هدف ما جلوگیری از ساخت‌ و‌ ساز‌ها نیست بلکه در طرح‌هایی که ایجاد مشکل می‌کنند و یا برخی مواردی که تغییر کاربری دارند مجوز ساخت صادر نمی‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳ 14 March 2015
توجه به ساماندهی ساخت‌ و‌ ساز‌ها در همدان

معاون عمرانی استاندار همدان با تاکید بر ساماندهی ساخت‌ و‌ ساز‌ها، گفت: هدف ما جلوگیری از ساخت‌ و‌ ساز‌ها نیست بلکه در طرح‌هایی که ایجاد مشکل می‌کنند و یا برخی مواردی که تغییر کاربری دارند مجوز ساخت صادر نمی‌شود.

به گزارش فارس؛  محمو‌درضا عراقی در کارگروه امور زیربنایی استان همدان اظهار کرد: سعی کردیم در سال 93 جلسات بنیادی برگزار کنیم و انتظار داریم در این جلسات برای دستیابی به یک خرد جمعی و ایده نو همه حاضران در جلسات اظهار نظر کنند.

وی با اشاره به تعداد جلسات برگزار شده در سال 93 گفت: تاکنون 16 جلسه کارگروه امور زیربنایی برگزار شده که در این جلسات 250 دستور جلسه مصوب شد.

معاون امور عمرانی استاندار همدان ادامه داد: این 250 مصوبه در زمینه تولید مطرح بوده که حاصل تلاش اعضای کارگروه و محیط امنی است که دولت برای تولید و اشتغال ایجاد کرده است.

وی به افزایش 450 درصدی مصوبات اشاره کرد و گفت: برگزاری این جلسات و مصوبات حاصل از آن باعث ایجاد اشتغال و رونق گردشگری در سطح استان خواهد بود که به طور حتم 80 درصد مصوبات مطرح در این جلسات اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر ساماندهی ساخت‌ و‌ ساز‌ها، ابراز داشت: هدف ما جلوگیری از ساخت‌ و‌ ساز‌ها نیست بلکه در طرح‌هایی که ایجاد مشکل می‌کنند و یا برخی مواردی که تغییر کاربری دارند مجوز ساخت صادر نمی‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار همدان افزود: در این جلسات بهترین تصمیم‌گیری‌ها برای مکان‌یابی مناسب به منظور ایجاد کارگاه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جلسات به بحث گردشگری نیز به طور شاخص پرداخته می‌شود، عنوان کرد: در بحث میراث فرهنگی و گردشگری همه دستگاه‌ها موظفند فعالیت‌های صورت گرفته را در کارگروه گردشگری ارائه و مورد بررسی قرار دهند.

عراقی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: تا جایی که امکان دارد کارگاه‌های صنعتی متمرکز شوند تا بتوانند برای کاهش هزینه‌ها از یک ورودی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان ایجاد کارگاه در صورتی که طرحشان توجیه اقتصادی دارد و توانایی پرداخت هزینه برای ورودی جداگانه را دارند می‌توانند با رعایت ضوابط کارگاه مورد نظر را ایجاد کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار