مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی از شنبه 30 آبان ماه به مناسبت هفته بسیج در کرمانشاه برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 21 November 2015
مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی از شنبه 30 آبان ماه به مناسبت هفته بسیج در کرمانشاه برپا می‌شود.

سرهنگ منصور فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از برنامه‌های سپاه برای هفته بسیج از فعالیتهای قرارگاه سازندگی سپاه است، اظهار داشت: نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی با همکاری شرکت نگار نفت در 30 آبان ماه با حضور مسئولان افتتاح می‌شود و دارای 58 غرفه است که به صورت دائمی برای حمایت از دریافت‌ کنندگان تسهیلات اقتصاد مقاومتی برپا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه دومین برنامه بسیج سازندگی استان به مناسبت هفته بسیج برگزاری همایش شکوه هجرت است، عنوان کرد: این همایش با موضوع آسیب شناسی اردوهای هجرت و تجلیل از فعالان این عرصه برگزار می‌شود.

سرهنگ فتاحی با اشاره به اینکه در راستای اردوهای جهادی اقدامات به یادماندنی در استان کرمانشاه انجام شده است، گفت: چهار گروه جهادی در استان کرمانشاه حضور داشتند و با برگزاری اردوهای جهادی مهمان و میزبان بخش قابل توجهی از محرومیت‌ها رفع شد.

وی با بیان اینکه یکشنبه یکم آذر ماه همایش تبعیت از اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود، گفت: این همایش با حضور 400 نفر از فعالان این عرصه و تمامی دستگاههای اجرایی استان در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار می‌شود.

سرهنگ فتاحی از افتتاح طرح‌های عمرانی و واحدهای کار آفرینی اقتصاد مقاومتی در روز یکشنبه یکم آذ رماه خبر داد و افزود: طرح آبرسانی سلیم به عنوان یکی از طرحهای عمرانی، آبرسانی به 12 روستا است که بخش قابل توجهی از محرومیتها را از بین می‌برد.

وی به برگزاری کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور تمام دستگاههای اجرایی استان و ارائه مشاوره اشتغال به متقاضیان اشاره و عنوان کرد: برگزاری جلسه فعالان اقتصاد مقاومتی و اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم از برنامه‌های روز سه‌شنبه سوم آذر ماه است.

سرهنگ فتاحی معرفی الگوهای موفق در اقتصاد مقاومتی با حضور اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌های این هفته بسیج سازندگی عنوان و خاطرنشان کرد: حمایت از بیماران صعب‌العلاج، افراد بی‌سرپرست و ایتام و ساخت مسجد در مناطق محروم، غسال‌خانه، خانه بهداشت و آبرسانی از جمله اقدامات دائمی بسیج سازندگی است.

وی از تخصیص 6 میلیارد و 200 میلیون تومان برای ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی در مرحله دوم واگذاری اعتبارات سال 94 به سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: 14 میلیارد و 600 میلیون تومان در مرحله نخست برای استان در نظر گرفته شد و تا پایان آبان ماه بیش از 12 میلیارد آن به یک هزار و 14 نفر از متقاضیان ایجاد اشتغال مولد پرداخت می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: در مجموع در سال 94 نزدیک به 21 میلیارد تومان تسهیلات ارزان و آسان در اختیار بسیجیان جویای کار قرار گرفته است که امید است حداقل دو هزار شغل ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار