رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: در آستانه چهارشنبه آخر سال باید مراقبت‌ها و ایمن‌سازی فضاها به حدی باشد تا با کمترین حوادث و سوانح این ایام پایانی سال را مردم با آرامش بیشتر سپری کنند.
کد خبر: ۱۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ 13 March 2015

به گزارش فارس، محمد جعفرزاده در جلسه ستاد خدمات سفر در اردبیل اظهار کرد: ما در آمادگی کامل به سر می‌بریم به طوری‌ که با بیش از 270 نیروی اورژانس در قالب 16 پایگاه شهری، چهار ایستگاه سلامت و 40 پایگاه اورژانس مهیا شده سعی می‌کنیم تا به حادثه‌دیدگان خدمات سریعی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: طرح ما به صورت عملی از روز سه‌شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و در اولین گام نیروهای اورژانس به حالت آماده‌باش در آمده‌اند تا در چهارشنبه آخر سال حوادث ناگوار در شهرهای مختلف رخ ندهد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با بیان اینکه با مجهز شدن به 50 آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس سعی داریم تا به صورت فوری و در کمترین زمان خدماتی را به هموطنان‌مان ارائه کنیم، گفت: اولین تاکید ما در آستانه چهارشنبه‌ پایان سال این است که خود خانواده‌ها مراقبت کنند تا حوادث و سوانح به حداقل برسد.

جعفرزاده مصدومیت بیش از 80 نفر را در حوادث ایام پایانی سال گذشته بیان کرد و افزود: هر چند اکثر این افراد مورد مداوای سرپایی قرار گرفته و کمترین بستری را شاهد بودیم اما باید به نقطه‌ای برسیم که حتی یک نفر نیز در این ایام دچار حادثه نشوند.

وی بیان کرد: مدیریت اورژانس استان در روز چهارشنبه آخر سال از اولین ساعات اکیپ‌های خود را مستقر کرده و به حال آماده‌باش در می‌آورد تا به سرعت حوادث و سوانح برطرف شده و تلفات آن به حداقل برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار