کد خبر: ۱۳۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 24 November 2015
جمعی از بازیکنان معترض تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امروز در نشستی مشکلات خود را با مسوولان این باشگاه مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مدیر عامل باشگاه ملوان بندرانزلی امروز گفت : در پی اعتراض و حضور نیافتن جمعی از بازیکنان ملوان در تمرینات دیروز این تیم به دلیل مشکلات مالی ، امروز در جلسه ای که احمد آهی ، محمد آبشک ، عزیز معبودی ، سید جلال رافخایی و محمد نزهتی حضور داشتند مشکلات بازیکنان پیگیری و بررسی شد.
مسعود رضائیان گفت: به بازیکنان تیم حق می دهم و خود ما هم از این شرایط ناراضی هستیم اما حضور نیافتن بازیکنان در تمرینات روش مناسبی نیست و باید با تمام قدرت تمرینات خود را ادامه دهند تا کمک مالی برسد.
وی گفت: تا کنون 7 درصد از 30 درصد قسط اول مطالبات بازیکنان تیم ملوان پرداخت شده و به فکر پرداخت بقیه مطالبات هستیم.
معاون ورزشی باشگاه ملوان نیز که در این جلسه حضور داشت در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : انتظار ما از بازیکنان ملوان بویژه بازیکنان بومی درک شرایط بحرانی تیم است.
محمود پیشگاه هادیان افزود : مشکلات مالی فقط مخصوص ملوان نیست و این شرایط در همه دستگاه های دولتی کشور وجود دارد.
وی گفت : تا پیش از بازی هفته آینده برابر تراکتورسازی تبریز خبرهای خوبی به گوش بازیکنان و هواداران تیم ملوان خواهد رسید.
معاون ورزشی باشگاه ملوان با بیان اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه به فکر جذب حمایتگر مالی هستند افزود : تمرینات عصرامروز ملوان با حضور همه بازیکنان برگزار خواهد شد.
محمود پیشگاه هادیان در واکنش به مصاحبه فرزاد حاتمی بازیکن غیر بومی ملوان در خصوص مشکلات این تیم با یکی از خبرگزاری ها گفت: این بازیکن حق ندارد درباره تیم بزرگ و ریشه داری مثل ملوان اظهار نظر کند و بگوید ملوان به اندازه تیمی دسته دومی ضعیف است.
وی افزود : با این بازیکن برخورد خواهیم کرد وجریمه اش می کنیم تا دیگر به خود اجازه ندهد به این تیم ریشه دار توهین کند.
در تمرینات دیروز ملوان پژمان نوری ، احمد آهی ، سعید یوسف زاده ، محمد آبشک و عزیز معبودی در اعتراض به عملی نشدن تعهدات مالی باشگاه حضور نیافتند.
مازیار زارع ، سید جلال رافخایی ، فرزاد حاتمی و آرش افشین به دلیل مصدومیت و حسین ماهینی به دلیل همزمانی ساعت سفر هوایی اش به گیلان با ساعت تمرین ملوان در تمرینات دیروز این تیم حضور نداشتند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با 16 امتیاز در مکان نهم قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار