بسته حوادث و اتفاقات ناگوار تابناک؛
تابناک: این بازی كه در آن اهداف ضد دینی و ضد اسلامی نهفته است به شدت اعتیادآور بوده و آسیب‌های روحی و روانی زیادی به كاربران وارد می كند.
کد خبر: ۱۳۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 24 November 2015

به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی " اظهار کرد: در پی شكایت تعدادی از افراد مسن مبنی بر اینكه از حساب آنها به‌صورت اینترنتی سرقت شده است موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: كارآگاهان با انجام یك‌سری اقدامات تخصصی در فضای مجازی متهم را كه جوانی 23 ساله بود شناسایی و دستگیر كردند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متهم در ابتدا منكر هرگونه جرمی بود اما هنگامی كه با مدارك و مستندات پلیس مواجه شد با اعتراف به بزه انتسابی به 40 فقره سرقت اقرار و انگیزه خود از این كار را سودجویی عنوان كرد.

مرتضوی خاطرنشان كرد: متهم با حضور در كنار دستگاه عابر بانك و فریب افراد مسن و ناتوان كه قادر به كاركردن با آن نبودند، رمز دوم كارت را بدون اطلاع صاحبان‌شان فعال کرده و در فرصتی مناسب وجوه حساب آنها را به صورت اینترنتی برداشت می‌كرد.

سارق بانکی در اصفهان در قم دستگیر شد

سردار "عبدالرضا آقاخانی" گفت: كارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه تحقیقات خود برای دستگیری سردسته باند سارقان مسلح بانك كشاورزی نجف آباد كه در سال 1383 پس از درگیری و به شهادت رساندن یكی از ماموران متواری شده بود سرانجام پس از 11 سال توانستند محل زندگی این متهم را در استان قم شناسایی كنند.

وی با بیان اینكه متهم در این سال‌ها با اسامی و عناوین جعلی در استان‌های مختلف زندگی می‌كرد،اظهار داشت: كارآگاهان پلیس اصفهان با اخذ نیابت قضائی به استان محل زندگی وی رفته و در یك عملیات ویژه و غافلگیرانه او را در یك انبار علوفه دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد:متهم دستگیر شده در سال 1383 با همدستی دو نفر اقدام به سرقت مسلحانه بانك كشاورزی كرده بود كه هنگام فرار با ماموران درگیر و باعث به شهادت رسیدن یكی از آنها شد.

آقاخانی با اشاره به اینکه در این عملیات یكی از متهمان به هلاكت رسید و یكی دیگر نیز دستگیر شد،خاطرنشان کرد: سردسته این باند که از صحنه متواری شده بود پس از 11 سال توسط كارآگاهان به دام افتاد.

دامنه کلاهبرداری‌ها به "کلش" هم رسید

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی " گفت: در پی شكایت تعدادی از كاربران بازی كلش مبنی بر اینكه فردی آنها را فریب داده و علاوه بر به دست آوردن اطلاعات ایمیل آنها از جمله آی دی پسورد، از آنها كلاهبرداری كرده است رسیدگی به موضوع در دستور كار كارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: افراد شاكی مدعی بودند با فردی آشنا شده اند كه برای خرید اكانت بازی آنها پیشنهاد بالایی را ارائه كرده است لذا فریب خورده و اطلاعات ایمیل خود را در اختیار وی قرار داده‌اند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با جمع آوری اطلاعات و تحقیقات صورت گرفته در فضای مجازی متهم شناسایی و دستگیر شد.

مرتضوی خاطرنشان كرد: كاربران نباید اطلاعات كاربری خود را كه ارزش مادی و معنوی برای آنها دارد در اختیار دیگران قرار دهند.

وی بازی كلش را یكی از ترفندهای كلاهبرداران برای به‌دست آوردن اطلاعات شخصی كاربران دانست و افزود: این بازی كه در آن اهداف ضد دینی و ضد اسلامی نهفته است به شدت اعتیادآور بوده و آسیب‌های روحی و روانی زیادی به كاربران وارد می كند.

59 مانكن نامتعارف در اصفهان کشف شد

سرهنگ "اكبر عاصمی" گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح ساماندهی واحدهای صنفی پوشاك به مدت سه روز توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن پلیس امنیت عمومی در سطح استان اصفهان اجرا شد.

وی اظهار کرد: در این زمینه از 6 هزار و 364 واحد صنفی بازدید و نسبت به توجیه، ارشاد و آگاه‌سازی متصدیان واحدها در محل اقدام شد.

رییس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از پلمپ 35 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه در این مدت خبر داد و گفت: برای تعداد 124 واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد كه در صورت اجرا نكردن قوانین و مقررات ابلاغی برابر قانون با آنها برخورد می شود.

عاصمی خاطرنشان كرد: در این راستا تعداد 59 مانكن نامتعارف، ‌224 دست البسه با مدل‌های نامتعارف، 629 قطعه عكس غیر مجاز و دو جلد ژورنال حاوی تصاویر غیر مجاز كشف شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار